شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۸ بازديد

ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان ارومیه 

ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ارومیه 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان ارومیه در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان ارومیه را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان ارومیه در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان ارومیه را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان ارومیه

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ارومیه

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان ارومیه از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ارومیه 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان ارومیه بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان ارومیه کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان ارومیه و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند. 

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان ارومیه 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان ارومیه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان ارومیه ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان ارومیه باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان ارومیه 

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان اردبیل

۱۱ بازديد

ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان اردبیل 

ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان اردبیل در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان اردبیل را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان اردبیل در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان اردبیل را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان اردبیل

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان اردبیل

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان اردبیل از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان اردبیل بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان اردبیل کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان اردبیل و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند.

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان اردبیل باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان اردبیل

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۶ بازديد

ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان اصفهان 

ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان اصفهان در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان اصفهان را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان اصفهان در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان اصفهان

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان اصفهان

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان اصفهان از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اصفهان 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان اصفهان بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان اصفهان کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند. 

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان اصفهان 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان اصفهان 

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۹ بازديد

ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان البرز 

ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم البرز 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان البرز در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان البرز را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان البرز در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان البرز را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان البرز

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان البرز

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان البرز از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان البرز 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان البرز بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان البرز کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان البرز و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند.

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان البرز 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان البرز ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان البرز باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان البرز 

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۸ بازديد

ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان کرج

ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کرج 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان کرج در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان کرج را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان کرج در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان کرج را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان کرج

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان کرج

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان کرج از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان کرج 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان کرج بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان کرج کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان کرج و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند.

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان کرج 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان کرج ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان کرج ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان کرج باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان کرج

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۷ بازديد

ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان ایلام

 

ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ایلام 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان ایلام در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان ایلام را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان ایلام در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان ایلام را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان ایلام

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ایلام

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان ایلام از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ایلام 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان ایلام بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان ایلام کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان ایلام و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند. 

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان ایلام 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان ایلام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان ایلام ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان ایلام باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان ایلام

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۶ بازديد

ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان بوشهر

ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان بوشهر در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان بوشهر را قرار داده ایم. در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان بوشهر در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان بوشهر را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان بوشهر

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان بوشهر

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان بوشهر از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بوشهر 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان بوشهر بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان بوشهر کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان بوشهر و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند. 

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان بوشهر 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان بوشهر ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان بوشهر ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان بوشهر باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان بوشهر

۰ ۰

ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

۶ بازديد

ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 منبع: ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری را قرار داده ایم. 

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان چهارمحال و بختیاری را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

شرایط ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.
 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید

 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند.

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

منبع: ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

۰ ۰

ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

۷ بازديد

ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در دی ماه انجام می شود و متقاضیان می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سنجش پزشکی اقدامات لازم برای نام نویسی را انجام دهند. داوطلبان برای ثبت نام باید شرایطی را داشته باشند و در غیر این صورت مجاز به نام نویسی نخواهند بود. عدم اطلاع از شرایط و سایر جزییات مربوط به ثبت نام، داوطلبان را در این روند با مشکل مواجه می کند. در این مطلب به بررسی کامل ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 

ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

دستیاری پزشکی یکی از دوره های مهم در پزشکی است و به صورت عملی می باشد. پزشکان پس از دریافت مدرک دکتری حرفه ای خود می توانند نسبت به نام نویسی در این مقطع اقدام کرده و با شرکت در آزمون و کسب رتبه حد نصاب مشغول به گذراندن این دوره شوند. 

آزمون دستیاری پزشکی هر ساله توسط وزارت بهداشت انجام می شود. دوره دستیاری یک دوره ۴ ساله است و پزشکان پس از اتمام این دوره می توانند با عنوان متخصص شروع به فعالیت حرفه ای خود نمایند. 

تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی را دارند و می توانند در زمان تعیین شده به سایت سنج پزشکی مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 1403

تاریخ دقیق ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی در سال ۱۴۰۳ مشخص شده است و بر اساس اطلاعیه ها داوطلبان تا ۹ دی ماه برای نام نویسی آزمون فرصت دارند. مهلت ثبت نام در حدود یک هفته می باشد اما با توجه به روند سال های گذشته، انتظار می رود که زمان ثبت نام برای چند روز تمدید شود. 

در صورت بروز تغییر در زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی و یا تمدید مهلت ثبت نام، اطلاعیه های جدید در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاعات سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 

برای شرکت در آزمون دستیاری پزشکی تخصصی، داوطلبان باید شرایطی را داشته باشند و تنها در صورت واجد شرایط بودن، مجاز به ثبت نام آزمون خواهند بود. از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

✅ اعتقاد به دین اسلام یا ادیان مورد تایید

✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

✅ داشتن سلامت جسمانی و روانی کامل

✅ نداشتن سو سابقه و اعتیاد به مواد مخدر

✅ تایید صلاحیت شورای عالی انقلابی فرهنگی

 

شرایط اختصاصی

✅ مدرک پزشکی حرفه ای یا فارغ التحصیلی تا آخر تیر ماه

✅ کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان از شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

✅ مدرک قبولی در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی 

✅ مشغول نبودن به تحصیل در رشته تخصصی پزشکی، دکتری، ارشد و نداشتن مدرک تخصص پزشکی بالینی

✅ تعهد به خدمت برای داوطلبان با استفاده از سهمیه بومی مناطق محروم

✅ گذراندن طرح خدمت اجباری در مناطق محروم با ضریب چهار پنجم و یا کمتر تا حداکثر سه ماه بعد از فارغ التحصیلی

 

مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

✅ عکس ۴*۳

✅ عکس صفحه اول شناسنامه

✅ عکس کارت ملی

✅ کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت

✅ در صورت تاهل و استفاده از قانون تسهیل ازدواج جوانان باید صفحات اول تا سوم شناسنامه فرد و همسرش بارگزاری شود. 

✅ مدرک دوره پزشکی عمومی

✅ مدرک قبولی در آزمون صلاحیت بالینی 

✅ پروانه پزشکی (موقت یا دائم)

✅ معرفی نامه از مراکز خدمات آموزشی برای اتباع غیر ایرانی

✅ فرم مناطق محروم برای داوطلبان استفاده از این سهمیه

✅ مدارک مربوط به سایر سهمیه ها

 

نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 

برای ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را در این سامانه تکمیل نمایید. نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjeshp.ir وارد سایت سنجش پزشکی شوید. 

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه تخصص و فوق تخصص پزشکی و سپس دستیاری تخصص پزشکی را انتخاب نمایید. 

3️⃣ بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید. 

4️⃣ مجددا گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید. 

 5️⃣ شرایط و ضوابط را مطالعه کرده و تیک گزینه موافقت با قوانین را فعال نمایید. 

6️⃣ ملیت خود را انتخاب کرده و پس از درج کد ملی بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. 

7️⃣ گزینه پرداخت اینترنتی هزینه آزمون را انتخاب نمایید. 

8️⃣ در این قسمت از ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی هزینه ثبت نام آزمون را بپردازید. 

9️⃣ به صفحه ثبت نام برگشته و اطلاعات خود را در فرم ثبت نام درج نمایید. 

۰ ۰

ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

۵ بازديد

ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان در دوره های زمانی مختلف انجام می شود و داوطلبان علاقه مند به کار در بانک می توانند در این آزمون ثبت‌نام کرده و در صورت کسب موفقیت در تمامی مراحل بعدی، به صورت قطعی در این با‌نک استخدام شوند. برای ثبت نام در این آزمون، متقاضیان باید از زمان و شرایط ثبت نام و سایر جزییات مربوطه اطلاع کامل داشته باشند تا در این روند با مشکلی مواجه نشوند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع:  ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان 

ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

علاقه مندان به کار و فعالیت در حوزه بانکداری می توانند در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان اقدام به نام نویسی در این آزمون کرده و در صورت موفقیت در مراحل مختلف این آزمون در بانک پارسیان استخدام شوند. 

بانک پارسیان در دوره های مختلف اقدام به برگزاری آزمون کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به استخدام نیروی جدید می نماید. علاقه مندان به کار کردن در این حوزه باید شرایط لازم برای ثبت نام آزمون را داشته باشند و در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲

همانطور که گفه شد ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک پارسیان به صورت دوره ای می باشد و در بازه های زمانی مختلفی انجام خواهد شد. زمان دقیق ثبت نام در هر دوره از طریق سایت بانک پارسیان منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. 

آخرین دوره ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۲ در شهریور ماه انجام شد و داوطلبان می توانستند تا ۲۱ شهریور اقدام به نام نویسی آزمون نمایند. به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون در دوره جدید، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز مانند سایر مراکز برای استخدام شرایطی را تعیین کرده است و تنها داوطلبانی مجاز به ثبت‌نام آزمون و استخدام در بانک تجارت هستند که واجد شرایط نامبرده باشند. شروط تعیین شده برای هر دوره از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون در همان بازه زمانی منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر هستند. 

 

شرایط عمومی

✅ تابعیت ایران

✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

✅ اعتقاد به دین اسلام و یا ادیان مورد تایید در قانون اساسی

✅ برخورداری از سلامت جسمانی و روانی

✅ ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

✅ حداقل پنج سال زندگی در محل سکونت با توجه به شرط بومی گزینی

✅ اولویت استخدام بانک پارسیان با خانواده های شهدا و ایثارگران می باشد. 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

✅ ارائه مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته های مورد نیاز

✅ معدل حداقل ۱۵

✅ حداکثر ۲۶ سال سن برای خانوم ها و حداکثر ۲ سال سن برای آقایان

 

رشته های مورد نیاز برای استخدام بانک پارسیان

داوطلبان برای استخدام در بانک پارسیان باید فارغ التحصیل رشته های مورد نیاز و اعلام شده توسط این بانک باشند و در غیر این صورت امکان ثبت نام را نخواهند داشت. رشته های مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان به شرح زیر هستند. 

رشته های مدیریت حسابداری
اقتصاد و علوم اقتصادی آمار و ریاضی کاربردی
علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر مهندسی صنایع
زبان انگلیسی حقوق

 

مدارک مورد نیاز برای آزمون استخدامی بانک پارسیان

پس از ثبت نام آزمون استخدامی پیامی برای داوطلبان ارسال می شود که باید از طریق لینک مربوطه، مدارک خود را بارگزاری نمایند. برای تکمیل روند ثبت نام، بارگزاری مدارک الزامی است و در غیر این صورت نام نویسی فرد لغو خواهد شد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان به شرح موارد زیر هستند. 

✅ عکس صفحات شناسنامه

✅ عکس کارت ملی (پشت و رو)

✅ عکس کارت پایان خدمت یا معافیت برای مردان

✅ عکس آخرین مدرک تحصیلی 

✅ اجاره نامه یا سند منزل برای اثبات بومی بودن داوطلب (سند می تواند به نام پدر، مادر، خواهر، برادر و یا همسر فرد باشد)

✅ مدارک ایثارگری برای داوطلبان مشمول سهمیه

✅ مدارک مربوط به بیمه نامه برای داوطلبان شاغل در حوزه نظام بانکی و گواهی اشتغال به کار

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

نام نویسی آزمون استخدامی بانک پارسیان به صورت اینرنتی می باشد و متقاضیان باید در دوره های اعلام شده برای ثبت‌نام آزمون به سایت بانک پارسیان مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان به شرح زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس parsian-bank.ir وارد سایت بانک پارسیان شوید. 

 

2️⃣ شرایط و ضوابط ثبت نام را مطالعه کنید. 

3️⃣ هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. (دویست و شصت هزار تومان در دوره قبلی)

4️⃣ اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

 

مراحل و زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک پارسیان

طبق اطلاعیه هایی که برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان در دوره شهریور ماه منتشر شده است، استخدام بانک پارسیان چند مرحله دارد که به صورت زیر هستند. 

۰ ۰