پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

مدارک ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

۵ بازديد

مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ کدام اند؟ در طی ثبت‌نام آزمون سراسری، داوطلبان احتیاج به اطلاعات خاصی دارند تا فرم های لازم را بر اساس آن پر کنند. از همین رو بهتر است قبل از اقدام به ثبت‌نام، این مدرک تهیه و آماده شده باشد. با توجه به ادغام آزمون کنکور برای دانشگاه­‌های سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیان هر دو دانشگاه نیاز به این مدارک خواهند داشت. در این مقاله به بررسی جزئیات مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 که در طول فرایند ثبت‌نام به آن­ها نیاز است، پرداخته شده است. 

 

منبع:  مدارک ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

۰ ۰

سایت ثبت نام کنکور تیر

۳ بازديد

سایت ثبت نام کنکور تیر و اردیبهشت ۱۴۰۳ سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می‌باشد. با توجه به تغییرات آزمون سراسری و برگزاری کنکور 2 بار در سال، داوطلبان برای شرکت در هر آزمون بایستی به صورت جداگانه در تاریخ تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کنند علاقه‌مندان می توانند برای تکمیل مراحل نام نویسی و شرکت در این آزمون به سایت ثبت نام کنکور سراسری 1403 مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

 

منبع:  سایت ثبت نام کنکور تیر

۰ ۰

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

۲ بازديد

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ نوبت دوم تیر ماه در 7 تا 12 فروردین ماه 1403 از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود. در پی تغییراتی که در کنکور سراسری ایجاد شده، کنکور در دو نوبت برگزار خواهد شد. داوطلبان باید پیش از تکمیل مراحل نام نویسی ابتدا باید از شرایط و مدارک ثبت‌نام آگاهی یابند و سپس برای تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی تمامی نکات، شرایط، مدارک لازم و راهنما جامع ثبت نام آزمون سراسری تیر و اردیبهشت 1403 می پردازیم.

 

 

منبع:  ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

۰ ۰

سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اول ابتدایی

۳ بازديد

سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اول ابتدایی یک روند الزامی و اجباری برای تمامی دانش آموزان می باشد و والدین باید در زمان تعیین شده نسبت به دریافت نوبت و مراجعه به پایگاه های مورد نظر اقدام نمایند. در صورت عدم مراجعه برای سنجش بدو ورود امکان نام نویسی فرزند خود در مدرسه را نخواهید داشت. با توجه به اهمیت سنجش دانش آموزان در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع:  سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اول ابتدایی

۰ ۰

میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir

۲ بازديد

میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir یکی از سامانه های آموزش و پرورش است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به افراد راه اندازی شده است. دانش آموزان، کارکنان و عموم مردم می توانند به این سامانه مراجعه کرده و از خدمات مختلف آن استفاده نمایند. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات غیرحضوری آموزش و پرورش، در این مطلب به بررسی کامل میز خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع:  eservice.medu.ir

۰ ۰

ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳

۵ بازديد

ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان، شرایط ، نحوه، دفترچه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج 1403 ورودی مهر ماه ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳

در سال های اخیر ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

انتخاب رشته اصولی و صحیح یکی از مهمترین عوامل قبولی در داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد علاقه می باشد. رشته تحصیلی داوطلب تاثیر زیادی در آینده شخص دارد. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته با مشاوران و کارشناسان مشاوره بگیرید. داوطلبان گرامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج 1403 مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج 1403

دانشگاه ازاد برای ورودی مهر ماه همچون سال‌های قبل در رشته های تحصیلی خود دانشجوی بدون آزمون پذیرش خواهد کرد و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند. در حال حاضر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از داوطلبان اعلام نشده است اما با استناد به سال های گذشته پیش بینی می شود که در مرداد ماه ثبت نام آغاز شود.

تاریخ ثبت نام انشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد و نیمسال دوم در دی ماه می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در سال گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه نیز ثبت‌نام ادامه دار بود. در نیمسال دوم بهمن ماه نیز در اواخر آذر داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

 

لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده

لیست همه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در یک دفترچه مجزا قرار داده می شود و داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج 1403 باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود یکی از این دفترچه ها را دانلود نمایند و از رشته های ارائه شده مطلع شوند. تعدادی از مهم ترین رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

لیست برخی از رشته های ارائه شده در برخی از واحدها

کارشناسی پیوسته

مهندسی برق مهندسی کامپیوتر مهندسی مکانیک مهندسی صنایع
مهندسی عمران مهندسی صنایع روانشناسی حقوق
حسابداری آمار مشاوره فیزیک
جامعه شناسی مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات عربی
علوم تربیتی علوم سیاسی اقتصاد روزنامه نگاری
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت مالی مدیریت بیمه
مدیریت امور گمرکی مدیریت صنعتی زیست شناسی جانوری زیست شناسی گیاهی
طراحی پارچه کارگردانی بازیگری ادبیات نمایشی
طراحی صحنه علوم قرآن و حدیث فقه و مبانی حقوق اسلامی ادیان و عرفان

کارشناسی ناپیوسته

حسابدارى مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی اجرایی عمران مهندسی حرفه ای معماری
حقوق مهندسی تکنولوژی برق مهندسی شهرسازی تربیت بدنی و علوم ورزشی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مترجمی زبان انگلیسی
آموزش و پرورش ابتدایی آمار گرافیک نقاشی

کاردانی پیوسته

الکتروتکنیک مکانیک خودرو نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی طراحی و دوخت نقشه کشی صنعتی
حسابداری نقشه برداری ساخت و تولید جوشکاری
فتوگرافیک مدیریت خانواده تربیت کودک تربیت بدنی

کاردانی ناپیوسته

آموزش زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی آموزش و پرورش ابتدایی مدیریت بازرگانی
حسابداری امور دولتی معماری کاردانی فنی عمران
کاردانی فنی برق کاردانی فنی مکانیک نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی تکنولوژی محیط زیست تکنولوژی تولیدات گیاهی

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج 1403

همانطور که گفته شد، لیست رشته های بدون کنکور آزاد در داخل دفترچه ثبت نام قید شده است و علاوه بر رشته ها، شما می توانید شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ را نیز از دفترچه مطالعه کنید. دفترچه بدون آزمون دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ در اولین روز ثبت نام از طریق سایت azmoon.org قابل دانلود است و برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه مجزا منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان گرامی در ادامه مطلب به بررسی شرایط داوطلبان پرداخته ایم. برای بررسی بیشتر شرایط خود و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل کو تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج به صورت اینترنتی و داوطلبان پس از ورود به سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج باید مراحل زیر را طی کنند:

1️⃣ به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1403 ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج 1403 بر روی عبارت خرید کارت کلیک کنید. چنانچه کارت را قبلا خریداری کرده اید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

 

4️⃣ سپس با انتخاب گزینه “خرید کارت ” هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را واریز نمایید.

 

5️⃣ پس از درج اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ ثبت‌نام از حساب شما کسر خواهد شد و شناسه و کلمه عبور ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.

6️⃣ پس از دریافت شماره سریال ، مجددا به صفحه اصلی سامانه بازگردید و بر روی لینک ” ثبت نام ” کلیک نمایید.

 

7️⃣ در قدم بعدی ثبت نام دانشگاه آزاد سنندج ۱۴۰۳ کد ملی و سریال کارت خریداری شده را در بخش های خواسته شده درج نمایید.

 

8️⃣ اطلاعات شناسنامه و دیگر موارد را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

 

9️⃣ اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را به صورت صحیح پر کنید.

 

۰ ۰

ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳

۳ بازديد

ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان، شرایط ، نحوه، دفترچه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان 1403 ورودی مهر ماه ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳

در سال های اخیر ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

انتخاب رشته اصولی و صحیح یکی از مهمترین عوامل قبولی در داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد علاقه می باشد. رشته تحصیلی داوطلب تاثیر زیادی در آینده شخص دارد. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته با مشاوران و کارشناسان مشاوره بگیرید. داوطلبان گرامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان 1403 مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان 1403

دانشگاه ازاد برای ورودی مهر ماه همچون سال‌های قبل در رشته های تحصیلی خود دانشجوی بدون آزمون پذیرش خواهد کرد و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند. در حال حاضر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از داوطلبان اعلام نشده است اما با استناد به سال های گذشته پیش بینی می شود که در مرداد ماه ثبت نام آغاز شود.

تاریخ ثبت نام انشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد و نیمسال دوم در دی ماه می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در سال گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه نیز ثبت‌نام ادامه دار بود. در نیمسال دوم بهمن ماه نیز در اواخر آذر داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

 

لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده

لیست همه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در یک دفترچه مجزا قرار داده می شود و داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان 1403 باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود یکی از این دفترچه ها را دانلود نمایند و از رشته های ارائه شده مطلع شوند. تعدادی از مهم ترین رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

لیست برخی از رشته های ارائه شده در برخی از واحدها

کارشناسی پیوسته

مهندسی برق مهندسی کامپیوتر مهندسی مکانیک مهندسی صنایع
مهندسی عمران مهندسی صنایع روانشناسی حقوق
حسابداری آمار مشاوره فیزیک
جامعه شناسی مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات عربی
علوم تربیتی علوم سیاسی اقتصاد روزنامه نگاری
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت مالی مدیریت بیمه
مدیریت امور گمرکی مدیریت صنعتی زیست شناسی جانوری زیست شناسی گیاهی
طراحی پارچه کارگردانی بازیگری ادبیات نمایشی
طراحی صحنه علوم قرآن و حدیث فقه و مبانی حقوق اسلامی ادیان و عرفان

کارشناسی ناپیوسته

حسابدارى مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی اجرایی عمران مهندسی حرفه ای معماری
حقوق مهندسی تکنولوژی برق مهندسی شهرسازی تربیت بدنی و علوم ورزشی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مترجمی زبان انگلیسی
آموزش و پرورش ابتدایی آمار گرافیک نقاشی

کاردانی پیوسته

الکتروتکنیک مکانیک خودرو نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی طراحی و دوخت نقشه کشی صنعتی
حسابداری نقشه برداری ساخت و تولید جوشکاری
فتوگرافیک مدیریت خانواده تربیت کودک تربیت بدنی

کاردانی ناپیوسته

آموزش زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی آموزش و پرورش ابتدایی مدیریت بازرگانی
حسابداری امور دولتی معماری کاردانی فنی عمران
کاردانی فنی برق کاردانی فنی مکانیک نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی تکنولوژی محیط زیست تکنولوژی تولیدات گیاهی

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان 1403

همانطور که گفته شد، لیست رشته های بدون کنکور آزاد در داخل دفترچه ثبت نام قید شده است و علاوه بر رشته ها، شما می توانید شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ را نیز از دفترچه مطالعه کنید. دفترچه بدون آزمون دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ در اولین روز ثبت نام از طریق سایت azmoon.org قابل دانلود است و برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه مجزا منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان گرامی در ادامه مطلب به بررسی شرایط داوطلبان پرداخته ایم. برای بررسی بیشتر شرایط خود و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل کو تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان به صورت اینترنتی و داوطلبان پس از ورود به سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان باید مراحل زیر را طی کنند:

1️⃣ به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1403 ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان 1403 بر روی عبارت خرید کارت کلیک کنید. چنانچه کارت را قبلا خریداری کرده اید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

 

4️⃣ سپس با انتخاب گزینه “خرید کارت ” هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را واریز نمایید.

 

5️⃣ پس از درج اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ ثبت‌نام از حساب شما کسر خواهد شد و شناسه و کلمه عبور ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.

6️⃣ پس از دریافت شماره سریال ، مجددا به صفحه اصلی سامانه بازگردید و بر روی لینک ” ثبت نام ” کلیک نمایید.

 

7️⃣ در قدم بعدی ثبت نام دانشگاه آزاد گرگان ۱۴۰۳ کد ملی و سریال کارت خریداری شده را در بخش های خواسته شده درج نمایید.

 

8️⃣ اطلاعات شناسنامه و دیگر موارد را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

 

9️⃣ اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را به صورت صحیح پر کنید.

 

۰ ۰

ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳

۶ بازديد

ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان، شرایط ، نحوه، دفترچه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد 1403 ورودی مهر ماه ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳

در سال های اخیر ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

انتخاب رشته اصولی و صحیح یکی از مهمترین عوامل قبولی در داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد علاقه می باشد. رشته تحصیلی داوطلب تاثیر زیادی در آینده شخص دارد. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته با مشاوران و کارشناسان مشاوره بگیرید. داوطلبان گرامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام دانشگاه آزاد یزد 1403 مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد یزد 1403

دانشگاه ازاد برای ورودی مهر ماه همچون سال‌های قبل در رشته های تحصیلی خود دانشجوی بدون آزمون پذیرش خواهد کرد و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند. در حال حاضر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از داوطلبان اعلام نشده است اما با استناد به سال های گذشته پیش بینی می شود که در مرداد ماه ثبت نام آغاز شود.

تاریخ ثبت نام انشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد و نیمسال دوم در دی ماه می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

در سال گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد یزد در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه نیز ثبت‌نام ادامه دار بود. در نیمسال دوم بهمن ماه نیز در اواخر آذر داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

 

لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده

لیست همه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در یک دفترچه مجزا قرار داده می شود و داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد یزد 1403 باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود یکی از این دفترچه ها را دانلود نمایند و از رشته های ارائه شده مطلع شوند. تعدادی از مهم ترین رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

لیست برخی از رشته های ارائه شده در برخی از واحدها

کارشناسی پیوسته

مهندسی برق مهندسی کامپیوتر مهندسی مکانیک مهندسی صنایع
مهندسی عمران مهندسی صنایع روانشناسی حقوق
حسابداری آمار مشاوره فیزیک
جامعه شناسی مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات عربی
علوم تربیتی علوم سیاسی اقتصاد روزنامه نگاری
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت مالی مدیریت بیمه
مدیریت امور گمرکی مدیریت صنعتی زیست شناسی جانوری زیست شناسی گیاهی
طراحی پارچه کارگردانی بازیگری ادبیات نمایشی
طراحی صحنه علوم قرآن و حدیث فقه و مبانی حقوق اسلامی ادیان و عرفان

کارشناسی ناپیوسته

حسابدارى مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی اجرایی عمران مهندسی حرفه ای معماری
حقوق مهندسی تکنولوژی برق مهندسی شهرسازی تربیت بدنی و علوم ورزشی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مترجمی زبان انگلیسی
آموزش و پرورش ابتدایی آمار گرافیک نقاشی

کاردانی پیوسته

الکتروتکنیک مکانیک خودرو نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی طراحی و دوخت نقشه کشی صنعتی
حسابداری نقشه برداری ساخت و تولید جوشکاری
فتوگرافیک مدیریت خانواده تربیت کودک تربیت بدنی

کاردانی ناپیوسته

آموزش زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی آموزش و پرورش ابتدایی مدیریت بازرگانی
حسابداری امور دولتی معماری کاردانی فنی عمران
کاردانی فنی برق کاردانی فنی مکانیک نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی تکنولوژی محیط زیست تکنولوژی تولیدات گیاهی

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد یزد 1403

همانطور که گفته شد، لیست رشته های بدون کنکور آزاد در داخل دفترچه ثبت نام قید شده است و علاوه بر رشته ها، شما می توانید شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ را نیز از دفترچه مطالعه کنید. دفترچه بدون آزمون دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ در اولین روز ثبت نام از طریق سایت azmoon.org قابل دانلود است و برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه مجزا منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

داوطلبان گرامی در ادامه مطلب به بررسی شرایط داوطلبان پرداخته ایم. برای بررسی بیشتر شرایط خود و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل کو تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد به صورت اینترنتی و داوطلبان پس از ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد باید مراحل زیر را طی کنند:

1️⃣ به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1403 ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه آزاد یزد 1403 بر روی عبارت خرید کارت کلیک کنید. چنانچه کارت را قبلا خریداری کرده اید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

 

4️⃣ سپس با انتخاب گزینه “خرید کارت ” هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را واریز نمایید.

 

5️⃣ پس از درج اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ ثبت‌نام از حساب شما کسر خواهد شد و شناسه و کلمه عبور ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.

6️⃣ پس از دریافت شماره سریال ، مجددا به صفحه اصلی سامانه بازگردید و بر روی لینک ” ثبت نام ” کلیک نمایید.

 

7️⃣ در قدم بعدی ثبت نام دانشگاه آزاد یزد ۱۴۰۳ کد ملی و سریال کارت خریداری شده را در بخش های خواسته شده درج نمایید.

 

8️⃣ اطلاعات شناسنامه و دیگر موارد را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

 

9️⃣ اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را به صورت صحیح پر کنید.

 

۰ ۰

اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳

۳ بازديد

ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان، شرایط ، نحوه، دفترچه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان 1403 ورودی مهر ماه ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳

 

ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳

در سال های اخیر ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

انتخاب رشته اصولی و صحیح یکی از مهمترین عوامل قبولی در داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد علاقه می باشد. رشته تحصیلی داوطلب تاثیر زیادی در آینده شخص دارد. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته با مشاوران و کارشناسان مشاوره بگیرید. داوطلبان گرامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام دانشگاه آزاد همدان 1403 مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد همدان 1403

دانشگاه ازاد برای ورودی مهر ماه همچون سال‌های قبل در رشته های تحصیلی خود دانشجوی بدون آزمون پذیرش خواهد کرد و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند. در حال حاضر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از داوطلبان اعلام نشده است اما با استناد به سال های گذشته پیش بینی می شود که در مرداد ماه ثبت نام آغاز شود.

تاریخ ثبت نام انشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد و نیمسال دوم در دی ماه می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

در سال گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد همدان در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه نیز ثبت‌نام ادامه دار بود. در نیمسال دوم بهمن ماه نیز در اواخر آذر داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

 

لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده

لیست همه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در یک دفترچه مجزا قرار داده می شود و داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد همدان 1403 باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود یکی از این دفترچه ها را دانلود نمایند و از رشته های ارائه شده مطلع شوند. تعدادی از مهم ترین رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

لیست برخی از رشته های ارائه شده در برخی از واحدها

کارشناسی پیوسته

مهندسی برق مهندسی کامپیوتر مهندسی مکانیک مهندسی صنایع
مهندسی عمران مهندسی صنایع روانشناسی حقوق
حسابداری آمار مشاوره فیزیک
جامعه شناسی مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات عربی
علوم تربیتی علوم سیاسی اقتصاد روزنامه نگاری
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت مالی مدیریت بیمه
مدیریت امور گمرکی مدیریت صنعتی زیست شناسی جانوری زیست شناسی گیاهی
طراحی پارچه کارگردانی بازیگری ادبیات نمایشی
طراحی صحنه علوم قرآن و حدیث فقه و مبانی حقوق اسلامی ادیان و عرفان

کارشناسی ناپیوسته

حسابدارى مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی اجرایی عمران مهندسی حرفه ای معماری
حقوق مهندسی تکنولوژی برق مهندسی شهرسازی تربیت بدنی و علوم ورزشی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مترجمی زبان انگلیسی
آموزش و پرورش ابتدایی آمار گرافیک نقاشی

کاردانی پیوسته

الکتروتکنیک مکانیک خودرو نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی طراحی و دوخت نقشه کشی صنعتی
حسابداری نقشه برداری ساخت و تولید جوشکاری
فتوگرافیک مدیریت خانواده تربیت کودک تربیت بدنی

کاردانی ناپیوسته

آموزش زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی آموزش و پرورش ابتدایی مدیریت بازرگانی
حسابداری امور دولتی معماری کاردانی فنی عمران
کاردانی فنی برق کاردانی فنی مکانیک نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی تکنولوژی محیط زیست تکنولوژی تولیدات گیاهی

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد همدان 1403

همانطور که گفته شد، لیست رشته های بدون کنکور آزاد در داخل دفترچه ثبت نام قید شده است و علاوه بر رشته ها، شما می توانید شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ را نیز از دفترچه مطالعه کنید. دفترچه بدون آزمون دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ در اولین روز ثبت نام از طریق سایت azmoon.org قابل دانلود است و برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه مجزا منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

داوطلبان گرامی در ادامه مطلب به بررسی شرایط داوطلبان پرداخته ایم. برای بررسی بیشتر شرایط خود و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل کو تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان به صورت اینترنتی و داوطلبان پس از ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان باید مراحل زیر را طی کنند:

1️⃣ به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1403 ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه آزاد همدان 1403 بر روی عبارت خرید کارت کلیک کنید. چنانچه کارت را قبلا خریداری کرده اید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

 

4️⃣ سپس با انتخاب گزینه “خرید کارت ” هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را واریز نمایید.

 

5️⃣ پس از درج اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ ثبت‌نام از حساب شما کسر خواهد شد و شناسه و کلمه عبور ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.

6️⃣ پس از دریافت شماره سریال ، مجددا به صفحه اصلی سامانه بازگردید و بر روی لینک ” ثبت نام ” کلیک نمایید.

 

7️⃣ در قدم بعدی ثبت نام دانشگاه آزاد همدان ۱۴۰۳ کد ملی و سریال کارت خریداری شده را در بخش های خواسته شده درج نمایید.

 

8️⃣ اطلاعات شناسنامه و دیگر موارد را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

 

9️⃣ اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را به صورت صحیح پر کنید.

 

۰ ۰

اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳

۳ بازديد

ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان، شرایط ، نحوه، دفترچه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه 1403 ورودی مهر ماه ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳

 

ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳

در سال های اخیر ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

انتخاب رشته اصولی و صحیح یکی از مهمترین عوامل قبولی در داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد علاقه می باشد. رشته تحصیلی داوطلب تاثیر زیادی در آینده شخص دارد. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته با مشاوران و کارشناسان مشاوره بگیرید. داوطلبان گرامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه 1403 مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه 1403

دانشگاه ازاد برای ورودی مهر ماه همچون سال‌های قبل در رشته های تحصیلی خود دانشجوی بدون آزمون پذیرش خواهد کرد و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند. در حال حاضر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از داوطلبان اعلام نشده است اما با استناد به سال های گذشته پیش بینی می شود که در مرداد ماه ثبت نام آغاز شود.

تاریخ ثبت نام انشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد و نیمسال دوم در دی ماه می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

در سال گذشته ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه نیز ثبت‌نام ادامه دار بود. در نیمسال دوم بهمن ماه نیز در اواخر آذر داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

 

لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده

لیست همه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در یک دفترچه مجزا قرار داده می شود و داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه 1403 باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود یکی از این دفترچه ها را دانلود نمایند و از رشته های ارائه شده مطلع شوند. تعدادی از مهم ترین رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

لیست برخی از رشته های ارائه شده در برخی از واحدها

کارشناسی پیوسته

مهندسی برق مهندسی کامپیوتر مهندسی مکانیک مهندسی صنایع
مهندسی عمران مهندسی صنایع روانشناسی حقوق
حسابداری آمار مشاوره فیزیک
جامعه شناسی مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات عربی
علوم تربیتی علوم سیاسی اقتصاد روزنامه نگاری
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت مالی مدیریت بیمه
مدیریت امور گمرکی مدیریت صنعتی زیست شناسی جانوری زیست شناسی گیاهی
طراحی پارچه کارگردانی بازیگری ادبیات نمایشی
طراحی صحنه علوم قرآن و حدیث فقه و مبانی حقوق اسلامی ادیان و عرفان

کارشناسی ناپیوسته

حسابدارى مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی اجرایی عمران مهندسی حرفه ای معماری
حقوق مهندسی تکنولوژی برق مهندسی شهرسازی تربیت بدنی و علوم ورزشی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مترجمی زبان انگلیسی
آموزش و پرورش ابتدایی آمار گرافیک نقاشی

کاردانی پیوسته

الکتروتکنیک مکانیک خودرو نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی طراحی و دوخت نقشه کشی صنعتی
حسابداری نقشه برداری ساخت و تولید جوشکاری
فتوگرافیک مدیریت خانواده تربیت کودک تربیت بدنی

کاردانی ناپیوسته

آموزش زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی آموزش و پرورش ابتدایی مدیریت بازرگانی
حسابداری امور دولتی معماری کاردانی فنی عمران
کاردانی فنی برق کاردانی فنی مکانیک نرم افزار کامپیوتر معماری
گرافیک نقاشی تکنولوژی محیط زیست تکنولوژی تولیدات گیاهی

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه 1403

همانطور که گفته شد، لیست رشته های بدون کنکور آزاد در داخل دفترچه ثبت نام قید شده است و علاوه بر رشته ها، شما می توانید شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ را نیز از دفترچه مطالعه کنید. دفترچه بدون آزمون دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ در اولین روز ثبت نام از طریق سایت azmoon.org قابل دانلود است و برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه مجزا منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

داوطلبان گرامی در ادامه مطلب به بررسی شرایط داوطلبان پرداخته ایم. برای بررسی بیشتر شرایط خود و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل کو تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه به صورت اینترنتی و داوطلبان پس از ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه باید مراحل زیر را طی کنند:

1️⃣ به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1403 ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه 1403 بر روی عبارت خرید کارت کلیک کنید. چنانچه کارت را قبلا خریداری کرده اید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

 

4️⃣ سپس با انتخاب گزینه “خرید کارت ” هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را واریز نمایید.

 

5️⃣ پس از درج اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ ثبت‌نام از حساب شما کسر خواهد شد و شناسه و کلمه عبور ثبت نام به شما ارائه خواهد شد.

6️⃣ پس از دریافت شماره سریال ، مجددا به صفحه اصلی سامانه بازگردید و بر روی لینک ” ثبت نام ” کلیک نمایید.

 

7️⃣ در قدم بعدی ثبت نام دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۳ کد ملی و سریال کارت خریداری شده را در بخش های خواسته شده درج نمایید.

 

8️⃣ اطلاعات شناسنامه و دیگر موارد را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

 

9️⃣ اطلاعات و سوابق تحصیلی خود را به صورت صحیح پر کنید.

 

۰ ۰