شنبه ۰۷ مهر ۰۳

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۰ بازديد

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ برای داوطلبانی که قصد دارند در آزمون دکتری رشته های گروه پزشکی که توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می گردد، حائز اهمیت می باشد. مسئولیت برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت بر عهده مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد، به طوری که تمامی جزئیات مربوط به این آزمون و همینطور تکمیل مراحل ثبت نام از طریق سایت این مرکز به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir انجام می شود. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

فهرست مطالب

  • نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴
  • مراحل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴
    • تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ۱۴۰۴
    • نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت | زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴
    • دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دکتری 1404
    • شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404
    • مشاوره نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴
    • سوالات متداول

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت یکپارچه برای تمامی دوره های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه های دولتی و همینطور دانشگاه آزاد برگزار می گردد. بنابراین داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکتری رشته های گروه پزشکی در دانشگاه آزاد را دارند نیز بایستی در همین آزمون شرکت کنند. مراحل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 به شرح موارد زیر است.

✅ ورود به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir 

✅ دریافت دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و مطالعه دقیق مندرجات آن

✅ آماده کردن مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 مطابق دفترچه راهنما ثبت نام

✅ خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 با پرداخت هزینه ثبت نام

✅ تکمیل فرم تقاضانامه و دریافت شماره پرونده

 

مراحل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت واجد الشرایط ثبت نام در این آزمون می باشند، می توانند در مهلت مقرر نام نویسی مطابق مراحلی که در ادامه ارائه کرده ایم، نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به شرح زیر هستند.

1️⃣ وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور  به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir  شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ph.D ” کلیک کنید.

 

 

3️⃣ در این مرحله بر روی گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید.

4️⃣ مجدد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ درصفحه جدید کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه ” ادامه ” بر روی لینک ” پرداخت الکترونیکی ” کلیک نمایید. (داوطلبان غیر ایرانی بایستی که در این مرحله به جای کد ملی، کد اتباع خارجی را وارد کنند)  

❌ برای شرکت در دو کد رشته امتحانی باید هزینه شرکت در هر کد رشته امتحانی را به صورت جداگانه پرداخت کنید ❌

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، ایمیل، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک کنید.

7️⃣ پس از رویت هزینه قابل پرداخت، گزینه ” تایید و پرداخت ” را انتخاب کنید تا وارد سامانه پرداخت الکترونیکی شوید.

8️⃣ در این مرحله از نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک موردنظر انتقال داده می شوید که لازم است اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید.

 

تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ۱۴۰۴

9️⃣ پس از پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مجدد به صفحه اصلی بازگردید و بر روی  گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید. سپس کد ملی خود را برای ورود به سامانه ثبت نام، در کادر مربوطه درج نمایید.

???? این مرحله از نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، مرحله بارگذاری مدارک لازم می باشد. برای بارگذاری مدارک، لازم است که نوع سند ارسالی خود را از طریق منوی کشویی مربوطه انتخاب کنید و سپس فایل اسکن شده تمام مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. در نهایت بر روی گزینه ” صفحه بعد ” کلیک کنید.

1️⃣1️⃣ فرم تقاضانامه اینترنتی آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل سه فرم مجزا  ” مشخصات فردی ” ، “مشخصات تحصیلی ” و ” مشخصات سهمیه‌ای ” است که بایستی با اطلاعات فردی، تحصیلی و سهمیه ای که با آن در این آزمون شرکت کرده اید، تکمیل شود. 

  • مشخصات فردی: در فرم مربوط به مشخصات فردی داوطلب بایستی که اطلاعات فردی خود را به درستی در کادر های مربوطه وارد کند.

 

 

  • مشخصات تحصیلی: در این بخش نیز همانند فرم قبل، داوطلب بایستی برخی اطلاعات تحصیلی خود را در قسمت های مشخص شده درج کند،

 

 

  • مشخصات سهمیه‌ای: در این قسمت داوطلب باید اطلاعات مربوط به سهمیه ای که از آن استفاده می کنند (در صورت داشتن سهمیه) شامل سهمیه رزمندگان، ایثارگری و مربیان و… را وارد کند.

 

 

1️⃣2️⃣ چنانچه تمامی مراحل فوق از نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را به درستی انجام دهید، در نهایت سامانه یک  ” کد پیگیری ثبت نام” و ” کد پرداخت ” برایتان نمایش خواهد داد، که لازم است از آن یک برگه پرینت دریافت کنید.

به محض فعال شدن لینک ثبت نام راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت | زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت باید در بازه زمانی تعیین شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. امکان ثبت نام تنها در بازه زمانی تعیین شده وجود دارد. البته معمولا زمان ثبت نام تمدید شده و داوطلبان جامانده نیز می‌توانند در این مهلت در آزمون ثبت نام کنند. پس از زمان تمدید مهلت ثبت نام دیگر به هیچ عنوان امکان نام نویسی وجود نخواهند داشت. 

در سال گذشته ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در شهریور ماه انجام شد. در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام در سال ۱۴۰۴ مشخص نشده است. به مخض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دکتری 1404

هر ساله سازمان سنجش پزشکی قبل از شروع ثبت نام، دفترچه راهنما ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را منتشر می‌کند و داوطلبان می‌توانند نسبت به دانلود و مطالعه آن اقدام نمایند. در دفترچه راهنما تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان همچون نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، زمان، شرایط و ضوابط، هزینه و… ارائه می‌شود. 

عدم مطالعه دفترچه راهنما ممکن است مشکلاتی را در حین ثبت نام آزمون برای تان به وجود بیاورد. به محض انتشار دفترچه در سایت سنجش پزشکی، لینک دانلود آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید به صورت مستقیم دفترچه را از همین صفحه دانلود نمایید. 

 

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404

داوطلبان آزمون دکترا وزارت بهداشت باید شرایط گفته شده در دفترچه راهنما ثبت نام را داشته باشند تا مجوز ثبت نام به آنان داشته باشد. یکسری شرایط عمومی برای ثبت نام وجود دارد که از آن ها می توان به اعتقاد به دسن اسلام و جمهوری اسلامی ایران، نداشتن اعتیاد و سابقه کیفری اشاره کرد. 

شرایط اختصاصی ثبت نام نیز شامل داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا حرفه ای در رشته های داروسازی، پزشکی، دندان پزشکی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی می باشد. چنانچه قصد اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ را دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

پس از تکمیل مراحل نام نویسی در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ بایستی با اطلاع از منابع امتحانی رشته مورد نظرتان سطح آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون بالا ببرید و با اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت مجدد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

گزینش متقاضیان در تمامی کد رشته محل های ارائه شده در آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت نیمه متمرکز می‌باشد. بدین صورت که پذیرش نهایی داوطلبان مشروط بر کسب نمره لازم در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی است. بنابراین متقاضیان این آزمون بایستی که برای اطلاع از زمان مراحل مختلف منتظر اطلاعیه های سایت ” sanjeshp.ir ” باشند.

یکی از خدماتی که مرکز مشاوره تحصیلی دانتل برای متقاضیان در نظر گرفته است، خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی می باشد که می توانید برای دریافت اخبار مربوط به آزمون دکتری وزارت بهداشت، بدون خارج شدن از منزل و در زمان کوتاهی با این مرکز تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

 

  1. زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404، چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ مشخص نیست اما احتمالا همانند رویه سال های گذشته در اواخر اسفند ماه باشد.

  2. متقاضیان برای تکمیل مراحل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

    ثبت نام آزمون دکتری رشته های علوم پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس الکترونیکی “sanjeshp,ir” انجام می شود.

  3. نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ چگونه است؟

    در این مقاله نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 را همراه با جزئیات و به طور کامل ارائه کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۰ ۰

کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم

۱ بازديد

دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم ۱۴۰۴ برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان نظام جدید 6-3-3 و نظام قدیم از سامانه مای مدیو my.medu.ir برای شرکت در کنکور الزامی می باشد. طبق تغییرات اعمالی در کنکور سال جاری میزات تاثیر سوابق تحصیلی به صورت 60 درصد قطعی می باشد. تمامی داوطلبان از جمله داوطلبان دارای دیپلم نظام جدید باید در زمان ثبت نام کنکور، کدسوابق خود تحصیلی را وارد نمایند. در ادامه به نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی یازدهم و دوازدهم سراسری 1404 می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

فهرست مطالب

  • دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم ۱۴۰۴
  • راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی پایه یازدهم و دوازدهم ۱۴۰۴
    • راهنما تصویری
    • مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی و گرفتن به صورت حضوری
    • کد سوابق تحصیلی دانش آموزان در حال تحصیل
    • راهنما تصویری
    • دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان فارغ التحصیل
    • تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴
    • مشاوره دریافت کد سوابق تحصیلی پایه یازدهم و دوازدهم
    • سوالات متداول

دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم ۱۴۰۴

همه دانش آموزان فارغ التحصیل یا در حال تحصیل نظام جدید (3-3-6) که در یکی از رشته های نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، انسانی و علوم معارف اسلامی) دارای یک کد سوابق تحصیلی دوازدهم می باشند. با توجه به قوانین جدید کنکور ۱۴۰۴ داوطلبان شرکت کننده دارای ۶۰ درصد تاثیر قطعی سوابق‌تحصیلی در کنکور می باشند.

داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام کنکور سراسری کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم کنکور خود را از سامانه مای مدیو اخد نمایند. با وارد کردن کد سوابق تحصیلی تمامی اطلاعات و نمرات دانش آموز درج می شود و دیگر نیازی به دستی وارد کردن این نمرات نمی‌باشد.

داوطلبان درحال تحصیل در پایه دوازدهم، بایستی منتظر اعلام مدرسه خود برای دریافت کد سوابق تحصیلی باشند. در بازه ای نزدیک به ثبت نام کنکور داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی دوازدهم ۱۴۰۴ خود اقدام کنند. پیش از اقدام نیز بهتر است داوطلبان اطلاعاتی همچون کد دانش آموزی و کد منطقه تحصیلی محل تحصیل و اخذ مدرک دیپلم خود را آماده کنند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور

 

راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی پایه یازدهم و دوازدهم ۱۴۰۴

داوطلبان نظام آموزشی جدید 3-3-6 برای ثبت نام در کنکور سراسری باید شماره دریافت کد سوابق تحصیلی یازدهم و دوازدهم خود را از سایت مای مدیو دریافت کنند. داوطلبان ابتدا کد سوابق تحصیلی پایه‌دوازدهم را دریافت کرده و سپس نمرات سوابق‌تحصیلی خود را پس از مشاهده و بررسی کامل تایید می کنند. 

متقاضیان با مراجعه به سایت دریافت سوابق تحصیلی با وارد کردن اطلاعات لازم در صفحه جدید اطلاعت تحصیلی همچون نمرات خود را رویت و کد سوابق تحصیلی خود را نیز دریافت می کنند. در ادامه مراحل کلی دریافت کد سوابق‌تحصیلی پایه دوازدهم را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سامانه مای مدیو آموزش پرورش my.medu.ir

✅ از طریق کدملی و سریال شناسنامه وارد پنل کاربری خود شوید

✅ دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم

 

راهنما تصویری

تمامی داوطلبان نظام جدید 6-3-3 برای دریافت کد سوابق تحصیلی دوازدهم خود باید طبق مراحل زیر پیش بروند.

1️⃣ به سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ از طریق کد ملی و رمز عبور وارد شوید.

 

3️⃣ در صحفه جدید بر روی گزینه سوابق تحصیلی کلیک کنید.

 

4️⃣ کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم خود را یادداشت و در فرم ثبت نام وارد کنید.

بخوانید: مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی

 

مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی و گرفتن به صورت حضوری

همانگونه که شرح دادیم داوطلبان با استفاده از سامانه مای مدیو می توانند کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم خود را دریافت کنند. برخی داوطلبان به دلیل نقص اطلاعات یا موارد دیگر امکان وارد شدن به سایت مربوطه و دریافت کد را ندارند.

این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به مدرسه و یا آموزش و پرورش منطقه تحصیلی خود اطلاعات لازم تکمیل نموده تا بتوانند وارد سایت مای مدیو شوند. البته داوطلبان با مراجعه حضوری به آموزش و پرورش نیز می توانند کد سوابق تحصیلی خود را به صورت حضوری نیز دریافت نمایند. 

بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 

 

کد سوابق تحصیلی دانش آموزان در حال تحصیل

زمان ثبت نام کنکور در آبان و فروردین می باشد. بسیاری از داوطلبان این آزمون، دانش آموزانی می‌باشند که هم اکنون در حال تحصیل هستند و معدل پایه دوزادهم آن ها نامشخص است. این داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور 1404 فقط کافیست کد سوابق تحصیلی دوازدهم را دریافت کنند.

سازمان سنجش پس از برگزاری امتحانات نهایی و مشخص شدن معدل و نمرات دانش آموزان در حال تحصیل، زمانی را مشخص می نماید و داوطلبان باید به سایت مربوطه مراجعه کرده و پس از مشاهده نمرات درج شده و اطمینان از صحیح بودن نمرات خود، این نمرات را تایید کنند.

توجه داشته باشید که نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم ۱۴۰۴ مانند دیگر داوطلبان از طریق سایت مای مدیو می باشد. دریافت کد از طریق سایت سنجش غیرفعال شده است. در ادامه مراحل تایید کد سوابق‌تحصیلی پایه دوازدهم دانش آموزان در حال تحصیل را شرح داده ایم تا در صورت فعال شدن مجدد این سایت مشکلی در دریافت آن وجود نداشته باشد. 

???? مراجعه به سایت سنجش sanjesh.org

‌???? انتخاب گزینه سامانه مشاهده اطلاعات سوابق تحصیلی دانش آموزان

???? وارد کردن اطلاعات لازم

???? مشاهده نمرات کسب شده

توجه داشته باشید امکان دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم از طریق سایت سنجش غیر فعال شده است. در صورت فعال شدن می توانید طبق راهنما زیر وارد شده و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنید.

 

راهنما تصویری

1️⃣ به سایت سازمان سنجش وارد شوید و  روی عبارت ” سراسری ” کلیک کنید.

 

 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه مشاهده اطلاعات کد سوابق تحصیلی دانش آموزان ” کلیک کنید.

3️⃣ از سه روش زیر می توانید وارد سیستم شوید.

✅ شماره (کد) دانش آموز + سال تولد

✅ شماره (کد) دانش آموز + نام خانوادگی + نام + شماره شناسنامه

✅ شماره (کد) دانش آموز + کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم

 

 

4️⃣ در این مرحله از دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم، داوطلبان می توانند نمرات ارسالی از آموزش و پرورش و کد سوابق تحصیلی دوازدهم خود را مشاهده کنند.

 

 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان فارغ التحصیل

این دسته از دانش آموزان در زمان ثبت نام کنکور سراسری با مراجعه به سایت مای مدیو می‌توانند نمرات درج شده را مشاهده کنند. در صورت صحیح بودن و عدم مغایرت این نمرات با نمرات کسب شده در امتحانات پایان ترم می توانند نسبت به تایید اطلاعات تحصیلی خود اقدام کرده و کد تحصیلی خود را دریافت کنند. در ادامه مراحل دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و تایید نمرات را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

✅ وارد کردن اطلاعات لازم

✅ مشاهده نمرات درج شده و صحت از صحیح بودن آن ها

✅ دریافت کد سوابق‌تحصیلی دوازدهم

بخوانید: مدارک ثبت نام کنکور

 

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴

سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام داوطلبان، بایستی به سوابق‌تحصیلی آنها دسترسی داشته باشد. به منظور جلوگیری از وارد کردن دستی ریزنمرات، سازمان جمع آوری اطلاعات تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه ها، اقدام به جمع آوری این اطلاعات کرده است و آنها را در قالب یک کد با عنوان دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

ریز نمرات امتحانات کتبی داوطلبان در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی می‌باشد. علاوه بر درصدهای اکتسابی داوطلبان، سوابق‌تحصیلی متقاضیان کنکور سراسری نیز با تاثیر قطعی 60 درصد، در نمره نهایی موثر است. تاثیر قطعی به این معناست که در صورت بالا بودن معدل رتبه کنکور نیز بهبود می یابد اما در صورت پایین بودن معدل رتبه نیز منفی خواهد شد.  

بخوانید: تاثیر معدل در کنکور سراسری

 

مشاوره دریافت کد سوابق تحصیلی پایه یازدهم و دوازدهم

داوطلبان برای شرکت و ثبت نام در کنکور سراسری باید حتما کد سوابق‌تحصیلی پایه دوازدهم خود را دریافت کنند. در غیر این صورت اجازه نام نویسی نخواهند داشت و در هر مرحله از آزمون و حتی در صورت پذیرش نیز قبولی آن ها لغو خواهد شد. داوطلبانی که سوابق تحصیلی ندارند، می توانند از طریق شرکت در آزمون ترمیم معدل سوابق تحصیلی برای خود ایجاد نمایند.

چنانچه هرگونه سوال و یا مشکلی در دریافت کد سوابق تحصیلی دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان و کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم به چه صورت می باشد؟

    داوطلبان با مراجعه به سایت مای مدیو my.medu.ir می توانند کد سوابق تحصیلی دوازدهم خود را دریافت کنند.

  2. آیا داوطلبان می توانند به صورت حضوری نیز کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند؟

    بله داوطلبان با مراجعه حضوری به آموزش و پرورش می توانند این کد را دریافت نمایند.

  3. در صورت مشکل در دریافت کد داوطلبان داوطلبان چگونه می توانند کدسوابق خود را دریافت نمایند؟

    در متن مقاله به صورت کامل به بررسی راهکارهای مشکل در دریافت کدسوابق پرداخته ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و یازدهم

۰ ۰

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

۰ بازديد

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ توسط سامانه سنجش پزشکی اعلام می شود. لازمه شرکت در آزمون انجام ثبت نام اینترنتی در مهلت تعیین شده است. نام نویسی در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. تمامی اطلاعیه‌های مربوط به زمانبندی ثبت‌نام، برگزاری و انتخاب رشته این آزمون از طریق سایت مذکور به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود. داوطلبان باید با پیگیری اطلاعیه‌های منتشر شده، از زمان ثبت‌نام مطلع گردند تا با نام نویسی در مهلت مقرر، از شرکت در آزمون جا نمانند. در این مقاله به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 پرداخته‌ایم.

 

فهرست مطالب

  • زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴
  • تمدید زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404
    • نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴
    • دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404
    • مشاوره ثبت نام در آزمون دکتری
    • سوالات متداول

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

متقاضیان آزمون دکترا وزارت‌بهداشت باید در زمانی که مرکز سنجش پزشکی تعیین می‌کند، ثبت نام خود را در سایت ” sanjeshp.ir ” انجام دهند. در سال گذشته زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از 15 اسفند آغاز شده و داوطلبان حدود یک هفته فرصت داشتند که جهت ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم، به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند.

تاکنون تاریخ ثبت‌نام آزمون دکتری وزارت‌بهداشت ۱۴۰۴ اعلام نشده است.

برای امسال هنوز اطلاعیه دقیقی مبنی بر زمان ثبت‌نام اعلام نشده است. اما با توجه به روال سال‌های گذشته، می‌توان پیش بینی کرد که در اسفند ماه سایت باز شده و حداکثر 10 روز نیز مهلت ثبت نام خواهد بود. به محض دریافت اخبار جدید در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

داوطلبان گرامی برای مطالعه و آگاهی تمامی نکات لازم برای شرکت در این آزمون توصیه می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

تمدید زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404

معمولا پس از اتمام زمان نام نویسی آزمون دکتری وزارت بهداشت، عده ای از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از تاریخ ثبت‌نام آزمون یا کامل نبودن مدارکشان موفق به نام نویسی نمی‌شوند. سازمان سنجش پزشکی برای این دسته از داوطلبان فرصت مجددی را جهت نام نویسی درنظر می‌گیرد 

تاکنون اطلاعیه‌ای در مورد تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که در مهلت نام نویسی دکتری وزارت بهداشت علاوه بر اینکه سایت برای ثبت‌نام جدید فعال است، داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده اند نیز می‌توانند در صورت لزوم وارد سایت شده و فرم ثبت‌نام خود را دریافت و ویرایش نمایند.

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون دکترا وزارت بهداشت 1404 را دارند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و مراحل نام نویسی را تکمیل نمایند. نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با جستجو آدرس sanjeshp.ir وارد سایت سنجش پزشکی شوید.

 

 

2️⃣ از منوی سمت راستی بر روی گزینه “دکتری تخصصی ph.D – دکتری تخصصی ph.D” کلیک کنید. 

 

 

3️⃣ گزینه ارسال مدارک-ثبت نام جدید را انتخاب نمایید. 

4️⃣ مجددا بر روی گزینه ارسال مدارک- ثبت نام جدید کلیک کنید. 

5️⃣ ملیت خود را انتخاب کرده و کد ملی خود را در کادر درج کنید و روی گزینه ادامه کلیک نمایید. 

6️⃣ بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی کلیک نمایید. 

7️⃣ تیک گزینه مربوط به آزمون مورد نظر خود را فعال کرده و گزینه ادامه را انتخاب کنید. 

8️⃣ بر روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک کنید. 

9️⃣ اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و بر روی گزینه ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار کلیک کنید. 

???? در صفحه جدید اطلاعات تحصیلی را تکمیل کرده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404

همزمان با شروع زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ دفترچه‌ای نیز تحت عنوان دفترچه دکتری وزارت بهداشت که در برگیرنده شرایط و ضوابط شرکت می‌باشد، در سایت سنجش پزشکی منتشر شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. هر یک از داوطلبان می‌بایست پیش از اقدام به ثبت‌نام و واریز هزینه، به سایت مراجعه و دفترچه را دانلود و مطالعه فرمایند.

اطلاع از شرایط ثبت نام بر همه داوطلبان لازم است حتی داوطلبانی که یکبار در این آزمون شرکت کرده اند نیز باید دفترچه را مطالعه کنند زیرا هرسال تغییراتی در شرایط و ضوابط اعمال می‌شود. در مقاله زیر تمامی شرایط لازم برای شرکت متقاضیان در این آزمون را شرح داده ایم. برای مشاهده مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخوانید: شرایط شرکت در دکتری وزارت بهداشت

 

مشاوره ثبت نام در آزمون دکتری

ثبت نام آزمون در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. لینک ثبت‌نام نیز در اولین روز درنظر گرفته شده فعال خواهد شد. داوطلبان برای نام نویسی آزمون باید در زمان تعیین شده به سامانه مراجعه کرده و تا حد امکان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. شما متقاضیان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری آزمون و شرایط لازم شرکت در آزمون می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس حاصل فرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴ در چه تاریخی می باشد؟

    زمان نام نویسی در آزمون احتمالا همانند سال های گذشته در اسفندماه خواهد بود. در متن مقاله تاریخ دقیق اعلام می شود.

  2. آیا امکان تمدید ثبت‌نام در صورت جاماندن از نام نویسی در آزمون وجود دارد؟

    بله هر ساله سازمان سنجش پزشکی مهلت نام نویسی را چند روز تمدید خواهد کرد.

  3. داوطلبان برای نام نویسی و شرکت در آزمون باید به کدام سایت مراجعه کند؟

    داوطلبان برای ثبت نام در آزمون باید در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۴

۰ ۰

جذب سرباز هیات علمی

۱ بازديد

جذب سرباز هیات علمی هر ساله توسط دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام می شود. ستاد کل نیروهای مسلح سهمیه مشخصی برای پذیرش این امریه را مشخص کرده و دانشگاه ها با توجه به نیاز خود جذب نیرو را انجام می دهند. این امریه در جهت استفاده از دانش و تخصص دانش آموختگان برای فعالیت در حوزه های پژوهشی و آموزشی استفاده می شود. متقاضیان برای ثبت نام این امریه باید شرایط لازم را داشته باشند. در این مطلب به بررسی کامل جزییات جذب سرباز هیات علمی پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

فهرست مطالب

  • جذب سرباز هیات علمی
  • ثبت نام اعضای هیات علمی علوم پزشکی به آموزش نظامی
    • زمان جذب سرباز هیات علمی
    • شرایط جذب سرباز هیات علمی
    • سامانه جذب سرباز هیئت علمی
  • نحوه جذب سرباز هیات علمی
  • رشته های مورد نیاز برای جذب سرباز هیات علمی
    • مشاوره سرباز هیات علمی
    • سوالات متداول

جذب سرباز هیات علمی

دانشگاه هایی که زیر نظر وزارت بهداشت، علوم و تحقیقات و فناوری هستند، در عر سال برای جذب هیات علمی خود اقدام می نمایند. به طور معمول افراد کمی هستند که پس از اتمام تحصیلات خود هنوز مشمول سربازی باشند اما این افراد می توانند به عنوان سرباز هیات علمی جذب شوند. 

ستاد نیروهای مسلح هر ساله سهمیه مشخصی را برای وزارت بهداشت و علوم تعیین می کند و این دانشگاه ها می توانند با توجه به نیاز خود سرباز برای هیات علمی پذیرش کنند. افرادی که می توانند از این سهمیه استفاده کنند، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد، دکتری، تخصص بالینی و فوق تخصص هستند. 

فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی تخصصی در صورت کسب دانش نامه تخصصی شان می توانند در دانشکده های دندان پزشکی با عنوان هیات علمی جذب شوند و از این طریق دوره تعهد خود را هم تمام کنند. 

در واقع هدف جذب سرباز هیات علمی این است که به جای اینکه این افراد در مراکز نظامی خدمت کنند، می توانند سربازی خود را در محیط های دانشگاهی بگذارنند که با مدرک تحصیلی آنان نیز متناسب باشد و بتوانند بیشترین استفاده را از دانش خود داشته باشند. 

 

ثبت نام اعضای هیات علمی علوم پزشکی به آموزش نظامی

سپاه پاسداران اطلاعیه ای منتشر کرده است که در آن درج شده که با توجه به ماده ۸ آیین نامه اجرایی قانون نحوه تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، از ۲ تیر ماه ۱۴۰۳، آموزش نظامی اعضای هیات علمی شروع می شود. 

در صورتی که با عضویت برای جذب سرباز هیات علمی موافقت شده باشد، باید به منظور اعزام برای آموزش رزم مقدماتی تا تاریخ ۲ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح به آدرس تهران، کیلومتر ۲۵ اتوبان تهران کرج، جنب پارک جهان نما، مرکز آموزش شهید مدرس سپاه مراجعه کرده و خود را معرفی نمایند. 

 

 

زمان جذب سرباز هیات علمی

همه دانشگاه ها برای جذب هیات علمی ابتدا بررسی های لازم را انجام داده و سپس اطلاعات خود را به مرکز امور هیات علمی دانشگاه ارسال می کنند. بعد از آن ستاد نیروهای مسلح با توجه به سهمیه اعلام شده نیروهای انسانی مورد نیاز برای سرباز هبات علمی را پذیرش می نماید. 

دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت چندین سال است که برای جذب هیات علمی خود از سربازان امریه استفاده می نمایند. مشمولانی که شرایط لازم برای جذب سرباز هیات علمی را دارند، می توانند در زمان تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند و در صورت پذیرش در هیات علمی مشغول به فعالیت شوند. 

سال گذشته ثبت نام امریه هیات علمی در آبان و آذر ماه انجام شد و انتظار می رود که در سال جدید نیز ثبت نام در همین بازه زمانی انجام شود. هنوز زمان دقیق ثبت نام جذب سرباز هیات علمی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? کانال اخبار تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

شرایط جذب سرباز هیات علمی

در زمان ثبت نام سرباز هیات علمی، فراخوانی منتشر شده و در آن تمامی جزییات ثبت نام شامل شرایط حذب سرباز هیات علمی مشخص می شود. متقاضیان می توانند این دستورالعمل را مطالعه کرده و در صورت دارا بودن تمامی شرایط برای ثبت نام اقدام نمایند.

با توجه به فراخوان های منتشر شده در سال های قبل می توان شرایط کلی جذب سرباز هیال علمی را مشخص کرد. متقاضیان برای ثبت نام نهایی باید منتظر فراخوان های جدید مربوط به سال جاری باشند اما با این حال اطلاع از شرایط ثبت نام سال های گذشته اطلاعات مفیدی را در اختیار آنان قرار می دهد. انتظار می رود که شرایط ثبت نام در سال جاری تغییرات زیادی نداشته باشد. شرایط جذب سرباز هیات علمی به شرح موارد زیر می باشد. 

شرایط ثبت نام

???? پذیرش سرباز هیات علمی تنها از بین متقاضیان فارغ التحصیل مقاطع تخصصی، فوق تخصصی، فلوشیپ و دکتری تخصصی ph.D انجام می شود. سایر متقاضیان امکان نام نویسی برای جذب این امریه را نخواهند داشت. 

‌???? طول مدت سربازی هیات علمی علوم پزشکی 48 ماه است  و متقاضیان باید برای انجام وظایف خود در این مدت تعهد بدهند. 

???? اعزام نیرو به ترتیب اولویت از مناطق کمتر توسعه یافته، مناطق محروم و مناطق مرزی می باشد. 

‌???? مشمولان نباید غیبت سربازی داشته باشند. 

???? فراغت از تحصیل و ثبت در سایت دانش آموختگان، پذیرش در آزمون بورد، داشتن دانشگامه و مهلت یکساله پس از فراغت از دیگر شرایط منع پذیرش سرباز هیات علمی می باشد. 

‌???? مشمولان متقاضی باید تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را تکمیل کرده و مدارک خود شامل مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، مدرک پایان طرح نیروی انسانی و مدارک مربوط به فعالیت های علمی خود را نیز در سامانه بارگزاری نمایند. 

???? پذیرفته شدگان سرباز هیات علمی در استخدام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده و باید حقوق یکسان با سایرین دریافت کرده و از مزایای آن نیز استفاده نمایند. 

‌???? امکان خروج از کشور پس از استخدام سرباز هیات علومی وجود ندارد. (به جز در مواردی که سازمان مرکزی خروج فرد را تایید کرده باشد. فرد برای خروج از کشور باید مدارکی شامل معرفی نامه از محل خدمت، تاییدیه گذراندن آموزش نظامی ، وثیقه در محل خدمت و اعلام زمان رفت و برگشت را ارائه دهد.)

???? پذیرفته شدگان وظیفه دارند که 72 ساعت بعد از شروع کار به صورت انفرادی گذارش خود را ارائه دهند. 

 

سامانه جذب سرباز هیئت علمی

مشمولان واجد شرایط می توانند پس از اطلاع از جزییات ثبت نام به سامانه مربوطه دانشگاه های وزارت علوم و یا وزارت بهداشت مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. سایت ثبت نام سرباز هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت متفاوت است و متقاضیان باید به سایت های متفاوتی برای نام نویسی مراجعه کنند. 

ثبت نام متقاضیان هیات علمی وزارت علوم از طریق سامانه amriye.msrt.ir انجام می شود. متقاضیان  می توانند با مراجعه به این سایت در زمان تعیین شده و بارگزاری تمامی اطلاعات و مدارک خود، نام نویسی شان را تکمیل نمایند.

در مورد ثبت نام و جذب سرباز هیات علمی وزارت بهداشت هنوز اطلاعات دقیقی منتشر شده و سامانه ثبت نام آن مشخص نشده است. مشمولان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر فراخوان های مناشر شده در سامانه jazb.aac.behdasht.gov.ir را مطالعه نمایند. به محض مشخص شدن سایت ثبت نام سرباز هیات علمی وزارت بهداشت این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

نحوه جذب سرباز هیات علمی

تمامی مشمولانی که واجد شرایط جذب سرباز هیات علمی بر اساس فراخوان های منتشر شده هستند، می توانند در زمان تعیین شده به سامانه های مربوطه مراجعه کرده و ضمن تکمیل اطلاعات خود، مدارک شان را نیز بارگزاری نمایند. 

متقاضیان هیات علمی وزارت علوم باید به سایت amriye.msrt.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند. سایت ثبت نام متقاضیان هیات علمی وزارت بهداشت نیز هنوز مشخص نشده است. در هر دو دانشگاه ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد و مشمولان نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت. توصیه می شود که قبل از ثبت نام تمامی مدارک را به صورت اسکن شده آماده کنید تا در زمان بارگزاری مدارک با مشکلی مواجه نشوید. 

پس از ثبت نام اینترنتی، شرایط و مدارک متقاضیان توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد. داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد و در صورت کسب موفقیت در این مرحله می توانند برای هیات علمی استخدام شوند. برای کسب اطلاع بیشتر از مصاحبه سرباز هیات علمی می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

رشته های مورد نیاز برای جذب سرباز هیات علمی

دانشگاه های علوم پزشکی برای تامین نیروی مورد نیاز خود از مشمولان واجدین شرایط سرباز هیات هلمی پذیرش می کنند. دانش آموخته های رشته های پزشکی در مقاطع مشخص می توانند برای جذب سرباز هیات علمی اقدام نمایند. 

دانشگاه های مختلف با توجه به سهمیه ای که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در اختیارشون قرار داده شده است، می توانند نیروهای مورد نظر خود را برای هیات علمی استخدام نمایند. مقاطع مجاز برای سرباز هیات علمی کارشناسی ارشد، دکتری، تخصص بالینی و فوق تخصص می باشد. 

همچنین جذب سرباز هیات علمی تنها از بین دانش آموخته های رشته ای خاصی انجام می شود و مشمولانی که در این رشته ها تحصیل نکرده باشند امکان پذیرش نخواهند داشت. لیست رشته های جذب سرباز هیت علمی با توجه به فراخوان های سال های گذشته به شرح موارد زیر می باشد. 

بیوتکنولوژی داروییاپیدمیولوژی پزشکی

ایمنی شناسی پزشکیباکتری شناسی پزشکی

بیوتکنولوزی پزشکیژنتیک پزشکی

آموزش بهداشت و ارتقا سلامتانفورماتیک پزشکی

ویروس شناسی پزشکی

 

مشاوره سرباز هیات علمی

مشمولین رشته های پزشکی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد، دکتری، تخصص بالینی و فوق تخصص می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام سرباز هیات علمی اقدام کرده و دوره سربازی خود را در مراکز آموزشی بگذارنند. در شرایط خاص این مشمولین می توانند طرح خود را نیز در دوره به اتمام برسانند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه جذب سرباز هیات علمی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب سرباز هیات علمی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. جذب سرباز هیات علمی چه زمانی آغاز می شود؟

    زمان ثبت نام سرباز هیات علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت متفاوت می باشد که در متن مقاله به طور کامل هر یک توضیح داده شده است. 

  2. شرایط جذب سرباز هیات علمی چیست؟

    از شرایط لازم برای ثبت نام هیات علمی می توان به دانش آموختگی مقاطع ارشد تا فوق تخصص و تحصیل در رشته های مورد نیاز اشاره کرد. به سایر شرایط در متن مقاله پرداخته شده است. 

  3. آیا دانش آموختگان رشته های غیر پزشکی نیز می توانند جذب هیات علمی شوند؟

    خیر بر اساس شرایط مندرج در فراخوان های سرباز هیات علمی، تنها دانش آموختگان برخی از رشته های پزشکی مجاز به ثبت نام می باشند. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: جذب سرباز هیات علمی

۰ ۰

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴

۱ بازديد

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ چه زمانی انجام می شود؟ متقاضیانی که از ثبت‌نام در مهلت مقرر و در نظر گرفته شده برای آزمون دکتری جامانده اند، می توانند در فرصت مجددی که سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام این دسته از افراد در نظر گرفته است، اقدام به تکمیل مراحل نام نویسی خود نمایند. معمولا بازه زمانی که به عنوان مهلت مجدد ثبت‌نام در نظر گرفته می شود، در اوایل دی ماه می باشد. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 1404 را ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

فهرست مطالب

  • ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴
  • زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404
  • نحوه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۴
    • روش اول: نام نویسی در زمان تمدید مهلت ثبت نام 
    • روش دوم: ارسال درخواست ثبت نام به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش
    • راهنمای تصویری ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404
    • عضویت در سامانه
    • مراحل ارسال درخواست ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۴
    • کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۴
    • مشاوره ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴
    • سوالات متداول

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴

در میان تمامی علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری، ممکن است برخی از علاقه مندان به دلایل مختلفی از جمله بی‌اطلاعی از زمان در نظر گرفته شده، از ثبت نام و نام نویسی در این آزمون جا بمانند. سازمان سنجش آموزش کشور به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان، فرصتی را تحت عنوان مهلت مجدد برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ در نظر می گیرد تا تمامی علاقه مندان و واجدین شرایط بتوانند مراحل نام نویسی و بارگذاری مدارک خود را در سایت سنجش تکمیل کنند.

متقاضیان باید با بررسی اطلاعیه هایی که از سوی سایت سنجش منتشر می شود، از زمان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۴ در این آزمون مطلع گردند و پس از دریافت دفترچه راهنما، آن را دریافت و مطالعه کنند تا با اطلاع از مدارک و شرایط شرکت در این آزمون، بتوانند مراحل نام نویسی خود را در سایت رسمی سایت سنجش به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” پشت سر بگذارند.

بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404

پس از اینکه مهلت ثبت نام در آزمون به پایان می رسد، برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از نام نویسی در این مرحله جا می مانند.

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری آزمون دکتری است، این موضوع را پیش بینی کرده است؛ به همین دلیل فرصت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ در نظر می گیرد تا داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به تکمیل مراحل نام نویسی خود نشده اند، در این بازه زمانی بتوانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org نام نویسی خود را تکمیل کنند.

زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری در سال 1404 هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. در ادامه به منظور کسب اطلاع شما زمانبندی ثبت نام در سال گذشته قرار گرفته است. به محض اطلاع رسانی در مورد زمانبندی ثبت نام سال جاری این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

دوره ثبت نامتاریخ نام نویسی

ثبت نام آزمون دکترا30 مهر تا 6 آبان 1403

ثبت نام جاماندگان از آزمون2 تا 10 دی ماه

در سال گذشته، فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان دکتری در تاریخ 2 الی 10 دی ماه نیز در نظر گرفته شد تا علاقه مندانی که موفق به نام نویسی نشده بودند، در این بازه زمانی اقدام به ثبت‌نام در رشته مورد علاقه خود نمایند.

به محض اعلام زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ تاریخ دقیق را در این مقاله از سایت دانتل کو اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان تحصیلی مرکز دانتل کو نیز اخبار مرتبط با آزمون دکتری را دریافت کنید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۴

پس از اتمام زمان و مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام آزمون دکترا، داوطلبانی که از این مرحله از نام نویسی در این آزمون جامانده‌اند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده تحت عنوان تمدید مهلت ثبت‌نام و یا مهلت مجدد ثبت‌نام، برای تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند.

جاماندگان آزمون دکتری می توانند از دو طریق شامل مهلت ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۴ و ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سنجش، اقدام به نام نویسی در این آزمون نمایند. در ادامه به نحوه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404 از طریق هر دو روش اشاره کرده ایم.

 

روش اول: نام نویسی در زمان تمدید مهلت ثبت نام 

اگر از مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ مطلع شدید، در نظر داشته باشید که مراحل نام نویسی در این مرحله تفاوتی با مراحل ثبت‌نام اصلی ندارد و شما عزیزان می توانید از طریق لینک ثبت‌نام آزمون دکترا که در سایت سنجش فعال می شود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید.

 

روش دوم: ارسال درخواست ثبت نام به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

اگر در هیچ یک از بازه های زمانی اعلام شده توسط سایت سازمان سنجش تحت عنوان زمان ثبت‌نام، تمدید مهلت، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دکترا، موفق به تکمیل مراحل نام نویسی خود نشده اید، می توانید از طریق سیستم پاسخگوی سایت سازمان سنجش، درخواست خود را ارسال نمایید.

کارشناسان سایت سنجش درخواست شما را بررسی می کنند و اگر دلایل منطقی برای ثبت نام جاماندگان دکتری ۱۴۰۴ در این مرحله داشته باشید، امکان دارد با درخواست شما موافقت کنند. اما باید در نظر داشته باشید که این روش قطعی نیست و توصیه می کنیم که با پیگیری اخبار آزمون دکتری، سعی کنید در بازه های زمانی که سایت سنجش برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری اعلام می کند، اقدام به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک لازم برای نام نویسی در این آزمون نمایید.

بخوانید: زمان ثبت نام آزمون دکتری

 

راهنمای تصویری ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404

همانطور که اشاره کردیم اگر جزو جاماندگان آزمون دکتری 1404 هستید، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، درخواست خود را مبنی بر نام نویسی از آزمون دکتری خارج از موعد مقرر ارسال نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود و در صورت موافقت بتوانید اقدام به شرکت در این آزمون نمایید. در ادامه راهنمای تصویری ثبت درخواست ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش را آورده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و در بالای صفحه آیکن تلفن را انتخاب کنید.

 

 

2️⃣ بر روی گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک نمایید. (در صورتی که قبلا در سامانه عضو نشده اید، ابتدا مراحل عضویت در سامانه را طی کنید.)

 

 

عضویت در سامانه

برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری با کلیک بر روی گزینه عضویت در سامانه، وارد صفحه ای خواهید شد که لازم است اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی و … را وارد نمایید و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه “تائید” کلیک کنید.

 

 

بهتر است در این مرحله از پست الکترونیک و یا ایمیل معتبری استفاده کنید؛ چراکه نام کاربری و رمز ورود به سامانه برای شما ایمیل می شود و می توانید از آن برای ورود به سامانه استفاده کنید.

 

مراحل ارسال درخواست ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۴

3️⃣ برای ورود به سیستم پاسخگویی سایت سنجش بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.

 

 

4️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل ” آدرس ایمیل ” ، ” کد ملی ” و ” رمز عبور ” خود را وارد کنید.

 

 

5️⃣ در قسمت ثبت درخواست جدید، ” ثبت نام آزمون” و سال 1404 را انتخاب کنید.

6️⃣ در بخش عنوان درخواست ها، بر روی گزینه ” انتخاب” که در مقابل درخواست عمومی درج شده است، کلیک نمایید.

 

 

7️⃣ در این صفحه نوع مشکل خود را انتخاب کنید و سپس عنوانی را برای درخواست خود تعیین نمایید و در نهایت نیز شرح درخواست خود را در بخش پیام وارد کنید. اگر دلایلی برای جاماندن از ثبت‌نام در آزمون دکتری دارید، در این قسمت درج کنید. در نهایت نیز پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی دکمه “تائید” کلیک نمایید.

 

8️⃣ سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404 سریال ثبت‌نام با تاخیر و پس از اتمام مهلت آزمون دکتری ۱۴۰۴ را فعال کرده است که می توانید با کلیک بر روی آن، هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایید.

9️⃣ پس از انتخاب این گزینه، به درگاه بانکی هدایت می شوید تا هزینه ثبت‌نام را پرداخت کنید.

اگر جزو جاماندگان از ثبت نام در آزمون دکتری 1404 هستید، فقط تا چند روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در این آزمون و همینطور تمدید مهلت ثبت‌نام و فرصت مجدد نام نویسی در این آزمون، فرصت دارید تا درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سایت سنجش ارسال کنید تا شانسی برای نام نویسی در این آزمون داشته باشید.

توصیه می شود در متن درخواست خود ذکر کنید که به دلیل مشکلاتی از ثبت‌نام بازمانده اید و از سازمان سنجش درخواست دارید که لینک ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴ برای شما فعال شود. کارشناسان سازمان سنجش پس از بررسی درخواست شما، طی چند روز کاری در همین قسمت به شما پاسخ می دهند.

بخوانید: مهلت ثبت نام آزمون دکتری

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۴

داوطلبانی که موفق به ثبت نام آزمون دکتری در زمان ثبت نام و یا تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری شده‌اند، باید در آزمون شرکت نمایند. برای ورود به جلسه آزمون دکتری به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است.

کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات داوطلب و همچنین محل برگزاری آزمون ذکر شده است. در صورت نقص در کارت ورود به جلسه باید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه نمایید. 

 

مشاوره ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴

اگر از جاماندگان ثبت نام در آزمون دکتری ۱۴۰۴ می باشید و نتوانسته اید در هیچ یک از مهلت های در نظر گرفته شده مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید، نگران نباشید و سعی کنید حداکثر در چند روز کاری، درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش ارسال کنید.

با ارسال درخواست از طریق سایت سنجش، امکان اینکه کارشناسان لینکی را در اختیار جاماندگان قرار دهند، بسیار زیاد می باشد. در غیر اینصورت نیز ممکن است سازمان سنجش فکس و یا آدرسی را در اختیار داوطلب قرار دهند تا اینگونه مدارک خود را برای سازمان سنجش فکس و یا پست نماید.

در صورتی برای متقاضیان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری لینکی فعال شود، می توانند همانند دیگر داوطلبان که از طریق سایت سنجش مراحل نام نویسی در آزمون دکتری را تکمیل کرده اند، در بازه زمانی نزدیک به برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در جلسه آزمون شرکت کنند. اما اگر داوطلبان در دسته دوم باشند و مدارک خود را برای سایت سنجش ارسال کرده باشند، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه نمایند.

چنانچه پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال و یا ابهامی برای تان وجود دارد و یا در مراحل ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1404 چه زمانی انجام می شود؟

    ثبت نام با تاخیر دکتری 1404 در زمان اعلام شده به عنوان فرصت مجدد ثبت نام دکترا امکان پذیر است.

  2. آیا مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تمدید می شود؟

    بله، احتمالا مطابق رویه سال های گذشته، مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، برای چند روزی تمدید شود.

  3. داوطلبانی از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دکترا 1404 و فرصت مجدد در نظر گرفته شده برای آن نیز جابمانند، به چه روشی می توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؟

    این دسته از متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش ارسال کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۴

۰ ۰

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

۰ بازديد

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ از سوی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اطلاع رسانی می شود. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و یا فارغ التحصیلان در این مقطع که می خواهند به صورت بدون آزمون وارد دانشگاه آزاد شوند، می توانند در صورت واجد شرایط بودن، شانس خود را در پذیرش بدون کنکور نیز امتحان کنند. این مرحله در سال گذشته در اواخر فروردین ماه و بر اساس آئین نامه های استعداد درخشان وزارت علوم تعیین گردید. برای اطلاع از زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1404 در ادامه همراه ما باشید. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

فهرست مطالب

  • زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ 
    • تمدید مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۴ 
    • نام نویسی دکترا بدون کنکور 1404
    • مشاوره زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1404
    • سوالات متداول

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ 

داوطلبانی که بر اساس آئین نامه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع دکترا دانشگاه ازاد، جزو اسامی استعداد درخشان هستند، می توانند با آغاز زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1404 مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

تاکنون تاریخ ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1404 اعلام نشده است؛ تاریخ ثبت‌نام دکترا سال گذشته در تاریخ 1 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا 12 اردیبهشت ماه نیز تمدید شد و ادامه داشت.

همزمان با آغاز نام نویسی، دفترچه راهنمای ثبت‌نام نیز از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد و متقاضیان می توانند با خرید کارت اعتباری نسبت به تکمیل فرم اینترنتی خود اقدام نمایند.پیش بینی می شود ثبت‌نام سال جاری نیز در اواخر فروردین ماه انجام شود. در صورتی که زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت ” azmoon.org ” اعلام شود، تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

تمدید مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۴ 

هر ساله تعدادی از داوطلبان بنا به دلایل متعدد موفق به نام نویسی دکتری بدون آزمون در زمان تعیین شده نمی شوند. سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله برای چند روز زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی را تمدید می کند و داوطلبان جا مانده می توانند در این زمان نام نویسی خود را انجام دهند. 

سال گذشته ثبت نام تا ۱۲ شهریور ماه تمدید شد و احتمال می رود که در سال جاری نیز تمدید مهلت ثبت نام انجام شود. هنوز زمان دقیق ثبت نام و تمدید زمان دکتری بدون آزمون آزاد مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع تر می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نام نویسی دکترا بدون کنکور 1404

تمامی دانشجویان واجد الشرایط می توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام azmoon.org، ابتدا کارت اعتباری خود را تهیه کنند و سپس با ورود به سامانه در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ و انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه و درخواستی خود اقدام نمایند. 

شرکت در پذیرش بدون کنکور دکترا بر اساس استعداد درخشان دانشگاه ازاد ، منافاتی با ثبت نام آزمون دکتری ندارد؛ به عبارتی متقاضیان می توانند هم در آزمون دکترا شرکت کنند و شانس خود را برای ورود به مقطع دکترا در دانشگاه های سراسری و ازاد امتحان کنند و هم می توانند در پذیرش بدون کنکور دکترا دانشگاه ازاد نام نویسی و شرکت نمایند.

موضوعی که مهم است این نکنه می باشد که متقاضیان باید در زمان های اعلام شده از سوی روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته در این مرحله نمایند و خارج از بازه تعیین شده به درخواست ها رسیدگی نمی گردد.

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دکتری آزاد

 

مشاوره زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1404

پس از به پایان رسیدن زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴، اسامی پذیرفته شدگان در مرحله اول یعنی کسانی که به مرحله مصاحبه دعوت شده اند، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

افرادی که نام آن ها در میان افرادی است که دعوت به مرحله مصاحبه دکتری بدون آزمون شده اند، باید ابتدا هزینه شرکت در مصاحبه را با خرید کارت اعتباری پرداخت کنند و سپس اقدام به ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم در سامانه مربوطه نمایند. 

لازم است اشاره کنیم که وزارت علوم زمینه ای را فراهم کرده است که داوطلبان مقطع دکترا که سوابق تحصیلی درخشانی دارند و جزو نفرات برتر کارشناسی ارشد هستند، به صورت بدون آزمون وارد دانشگاه های سراسری شوند.

پذیرش بدون آزمون دکترا در دانشگاه های سراسری به شیوه متفاوت تری از دانشگاه ازاد صورت می گیرد؛ به طوری که متقاضیان باید منتظر انتشار فراخوان از دانشگاه سراسری مورد نظر خود باشند و سپس به صورت جداگانه از طریق سایت های اختصاصی هر دانشگاه اقدام به تکمیل مراحل نام نویسی خود نمایند.

پذیرش در مقطع دکترا به صورت بدون کنکور در دانشگاه ازاد دارای طرفداران زیادی است؛ در صورتی که شما نیز واجد الشرایط هستید اما در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی و همینطور پاسخ سوالات بی جواب خود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

بخوانید: ثبت نام بدون آزمون دکتری

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت دکتری بدون کنکور آزاد 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1404 چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت‌نام معمولا در اواخر فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه اعلام گردد.

  2. آیا زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ تمدید نیز می شود؟

    در سال های گذشته شاهد تمدید زمان ثبت نام بوده ایم؛ با این حال برای سال جاری باید منتظر اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد باشیم.

  3. آیا بدون آزمون مشکلی را برای شرکت در آزمون دکتری ایجاد می کند؟

    خیر، ثبت‌نام دکترا بدون آزمون تداخلی با ثبت نام آزمون دکترا ندارد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

۰ ۰

کد سوابق تحصیلی کنکور

۰ بازديد

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم کنکور ۱۴۰۴ برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری الزامی است چراکه سوابق تحصیلی در کنکور تاثیر ۶۰ درصدی دارد. داوطلبان برای شرکت در کنکور، باید معدل کتبی دیپلم و پیش‌دانشگاهی خود را همراه با ریز نمرات در زمان ثبت نام کنکور ارائه دهند. در سال جاری داوطلبان می‌توانند از سایت my.medu.ir کدسوابق خود را دریافت کنند. در این مطلب به بررسی کامل دریافت کدسوابق تحصیلی پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

❌برای مشاهده راهنما کامل ثبت نام کنکور سراسری پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ 

 

فهرست مطالب

  • مشمولان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴
  • زمان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ۱۴۰۴
  • نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴
    • از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir
    • تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ 
  • مدارک مورد نیاز برای دریافت کدسوابق تحصیلی
    • سوالات متداول

مشمولان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴

منظور از سوابق‌تحصیلی دانش آموزان همان ریز نمرات امتحانات کتبی پایه یازدهم و دوازدهم دیپلم ( یا پیش دانشگاهی) که حاوی نمرات دروس مرتبط با رشته‌شان است، می‌باشد. توجه داشته باشید که دریافت کدسوابق تحصیلی برای همه داوطلبان الزامی است. داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند کدسوابق خود را دریافت نمایند.

کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ فقط از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir دریافت می شود.

در کنکور سال ۱۴۰۴ با توجه به اینکه تاثیر سوابق‌تحصیلی برای تمامی داوطلبان به صورت ۶۰ درصد قطعی (پایه یازدهم و دوازدهم) محاسبه می‌شود، همه داوطلبان مشمول دریافت کد سوابق‌تحصیلی می‌باشند و باید نسبت به دریافت آن از طریق سایت کد سوابق تحصیلی اقدام نمایند. 

در صورتی که داوطلبان نظام آموزشی قدیم به دلیل تغییر دروس سابقه تحصیلی نداشته باشند، باید از طریق شرکت در آزمون ترمیم معدل برای ایجاد سوابق تحصیلی برای خود اقدام نمایند و در نهایت کد سوابق تحصیلی دیپام کنکور 1404 خود را دریافت کرده و در زمان ثبت نام کنکور آن را وارد نمایند. 

 

بخوانید: ایجاد سوابق تحصیلی

 

 

زمان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ۱۴۰۴

با توجه به زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ که در آبان و فروردین ماه می باشد، تمامی داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم، می توانند پیش از آغاز ثبت نام کنکور و اعلام اطلاعیه از سوی مدرسه در حال تحصیل، برای دانش آموزان سال دوازدهم کدسوابق تحصیلی دیپلم خود را از سایت مای مدیو دریافت نمایند. 

همه داوطلبان باید در زمان ثبت نام کنکور کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ خود را وارد نمایند. دانش آموزان سال دوازدهم در زمان انتخاب رشته می تواند کدسوابق را دریافت و وارد نمایند.

دانش آموزانی که هم اکنون در حال تحصیل هستند و تاریخ دریافت مدرک دیپلم آن ها خرداد ماه 1404 می باشد، باید در تیر ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نمرات خود را تایید کنند. اما فارغ التحصیلان پایه دوازدهم در همان زمان ثبت نام باید کد سوابق‌تحصیلی خود را دریافت و در فرم ثبت نام درج کنند.

داوطلبان نظام قدیم علاوه بر سوابق‌تحصیلی دیپلم خود باید کدسوابق تحصیلی مدرک پیش‌دانشگاهی خود را نیز از سایت my.medu.ir دریافت کرده و آن را وارد کنند. چنانچه در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1404 موفق به دریافت و درج کدسوابق تحصیلی دیپلم و پیش‌۳دانشگاهی خود نشدید، می‌توانید در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کد خود را در فرم ثبت نام درج و ویرایش نمایند. 

بخوانید: کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم

 

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴

تمامی داوطلبان مشمول دریافت کدسوابق تحصیلی از چندین طریق می توانند کدسوابق تحصیلی خود را دریافت کنند. در ادامه راه های دریافت کدسوابق تحصیلی شرح خواهیم داد و راهنمای تصویری هر یک از سامانه ها را قرار داده ایم.

دانلود کنید: دفترچه ثبت نام کنکور

❌❌ امکان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ از طریق سایت سنجش و دیپ کد و همه سایت ها غیر فعال می باشد و داوطلبان فقط باید از طریق سایت مای مدیو اقدام به دریافت کد نمایند. ❌❌

 

از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش تمامی داوطلبان می توانند کد سوابق تحصیلی خود را از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت نمایند که در ادامه راهنمای تصویری گام به گام به گام را شرح داده‌ایم.

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنید. 

ورود مستقیم به سایت

2️⃣ در کادر های زیر شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. چنانچه شناسه کاربری و مرز عبور خود را نمی دانید بر روی گزینه ورود از طریق دولت من کلیک کنید.

 

3️⃣شماره موبایل خود و کد امینتی را در کادر وارد کنید. 

 

 

4️⃣ رمز یکبار مصرف ارسال شده به تلفن خود را در کادر درج نمایید. 

 

 

5️⃣ بر روی گزینه وزارت آموزش و پروش کلیک نمایید و پس از انتقال به سایت مای مدیو کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنید. 

 

 

6️⃣ بر روی گزینه سوابق تحصیلی در صحفه اصلی کلیک کنید.

 

 

7️⃣ حال می‌توانید کد سوابق‌تحصیلی را مشاهده کنید.

 

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ 

 

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سوابق‌تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ داوطلبان باید از نحوه دریافت کد سوابق‌تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ اطلاع داشته باشند و آن را در فرم ثبت نام خود وارد نمایند. بدون درج صحیح کد سوابق تحصیلی  دیپلم کنکور 1404 شانس موفقیت شما در کنکور بسیار کاهش می یابد. داوطلبانی که سوابق تحصیلی ندارند نیز باید از طریق آزمون ترمیم معدل برای خود سابقه تحصیلی ایجاد کنند. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کلیک کنید.

 

بخوانید: تاثیر معدل در کنکور

 

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت کدسوابق تحصیلی

داوطلبانی که قصد دریافت کد سوابق تحصیلی خود را دارند باید به سایت مای مدیو در پایین مراجعه کرده و پس از وارد کردن مدارک و اطلاعات خود، کد را دریافت نمایند. مدارک مورد نیاز برای دریافت کدسوابق تحصیلی به شرح زیر می‌باشد. 

✅کد ملی و شماره سریال شناسنامه

✅تاریخ تولد

✅کد مدرسه

✅کد منطقه شهرداری مدرسه

✅پایه تحصیلی

✅اطلاعات شناسنامه 

در صورتی که پیرامون دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور ۱۴۰۴ سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل کو استفاده کنید و سوالات خود را از برترین مشاوران مجموعه دانتل کو بپرسید.

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? کانال اخبار تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان برای دریافت کد‌سوابق دیپلم بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

    دریافت کد از طریق سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی ” my.medu.ir ” امکان پذیر می باشد.

  2. چه کسانی مشمول دریافت کدسوابق تحصیلی می باشند؟

    تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری مشمول دریافت کد سوابق تحصیلی می‌باشند.

  3. نحوه دریافت کدسوابق تحصیلی به چه صورت است؟

    نحوه دریافت کد از طریق سایت my.medu.ir را در متن مقاله شرح داده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: کد سوابق تحصیلی کنکور

۰ ۰

راهنما ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

۱ بازديد

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ از طریق سایت مای مدیو به صورت یکپارچه انجام می‌شود. مدارس نمونه دولتی به عنوان یکی از مدارس برتر در سطح کشور، هر ساله با برگزاری آزمون ورودی، این فرصت را برای علاقه مندان فراهم می‌کنند که با شرکت در آزمون و کسب نمره لازم، وارد این مدارس شده و در مهم ترین دوران تحصیل خود یعنی سه سال اخر دبیرستان، از بالاترین امکانات آموزشی برخودار شوند. در سال‌های اخیر شیوه متفاوتی برای پذیرش دانش‌آموز در این مدرسه درنظر گرفته‌شد که در ادامه به بررسی زمان و سایت ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405 خواهیم‌پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

فهرست مطالب

  • ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • زمان ثبت نام نمونه آزمون دولتی نهم به دهم 1404 – 1405
    • دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سایت ثبت نام نمونه دولتی
    • شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
    • هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
    • منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
    • برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405
    • مشاوره آزمون نمونه دولتی
    • سوالات متداول

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم به صورت استانی انجام می گیرد یعنی هر یک از استان ها به صورت مجزا سامانه ای را به مدارس معرفی می‌کنند و دانش آموزان باید در زمانبندی که اعلام می‌شود، به سامانه معرفی شده مراجعه و ضمن بارگذاری مدارک ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم و واریز هزینه، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

تمامی دانش آموزان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

 

زمان ثبت نام نمونه آزمون دولتی نهم به دهم 1404 – 1405

زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم در سال های گذشته در هر یک از استان ها، توسط سامانه های استانی اطلاع رسانی می شد. اما در حال حاضر نحوه ثبت نام تغییر کرده و به صورت هماهنگ از طریق سامانه مای مدیو انجام می شود. زمان ثبت نام نیز به صورت هماهنگ اعلام شده و تمامی دانش آموزان باید در زمان مشخص به این سامانه مراجعه نمایند. 

البته ممکن است پس از پایان مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ بعضی دانش آموزان از فرآیند نام نویسی جا مانده باشند که در این صورت به تشخیص سازمان آموزش و پرورش، زمان ثبت نام تمدید خواهد شد. در سال گذشته زمان ثبت نام برای چند روز تمدید شد. امسال نیز به احتمال قوی و با درخواست زیاد دانش آموزان، زمان ثبت نام تمدید خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال جاری می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

هر ساله از طریق سایت مای مدیو، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر خواهد شد. در این دفترچه شرایط و ضوابط ثبت نام توضیح داده شده است. هر یک از دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون، ابتدا باید این دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند و سپس در صورت دارا بودن شرایط لازم، ثبت نام خود را در سایت انجام دهند.

با توجه به اینکه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تمامی استان ها به صورت یکپارچه انجام می‌گیرد، بنابراین دفترچه راهنمای ثبت نام نیز برای تمامی استان ها یکسان است. چند روز قبل از ثبت نام، دفترچه راهنما در سامانه مربوطه قرار داده می‌شود و دانش آموز می‌بایست دفترچه را دانلود و مطالعه نماید تا در جریان شرایط و ضوابط قرار گیرد.

دانلود کنید: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی

همانطور که گفته شد در سال های گذشته سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تغییر پیدا کرد و از این پس دانش آموزان برای نام نویسی آزمون خود باید به سامانه مای مدیو با آدری my.medu.ir مراجعه نمایند. در حال حاضر تفکیک استانی برای ثبت نام نمونه دولتی برداشته شده است و نام نویسی به صورت یکپارچه از طریق سایت مذکور انجام خواهد شد. 

شما برای ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم باید در زمان تعیین شده به سایت مای مدیو مراجعه کرده و با درج ک ملی و شماره سریال شناسنامه خود وارد پورتال دانش آموزی تان شوید. در این سامانه باید مدارک و اطلاعات مورد نیاز بارگزاری شود تا ثبت نام تکمیل گردد. در صورت بروز مشکل در ورود به سایت مای مدیو می توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

برای ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم دهم شرایطی مدنظر است. دانش آموز تنها در صورت دارا بودن شرایط، مجاز به ثبت نام و ورود به این مدارس خواهد بود. برخی از مهم ترین شرایط ثبت نام به شرح موارد زیر می باشد. 

  • دارا بودن تابعیت ایرانی (دانش آموزان غیرایرانی نیز تحت شرایط خاص مجاز به ثبت نام هستند)
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم (دانش آموزان دارای وقفه تحصیلی مجاز به ثبت نام نمی‌باشند)
  • دارا بودن حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت دوم پایه نهم
  • ملاک اصلی پذیرش دانش آموز در پایه دهم مدارس نمونه دولتی، نمره اکتسابی در آزمون است. (۵۰ درصد ارزشیابی به آزمون کتبی و ۵۰ درصد دیگر به معدل اختصاص می یابد.)
  • دانش آموز باید در زمان ثبت نام رشته تحصیلی خود را نیز از میان یکی از رشته های ریاضی، تجربی، ادبیات و علوم انسانی انتخاب نماید.
  • دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در رشته های فنی حرفه ای، صرفا مجازند که یک هنرستان را انتخاب کنند.

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

متقاضیان شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در زمان ثبت نام، باید هزینه ای را نیز در سامانه واریز نمایند. در سال گذشته هزینه ثبت نام تمامی استان ها 100 هزار تومان بود که سالانه مقداری بر این مبلغ افزوده می‌شود. پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می‌گیرد و کارت بانکی باید دارای رمز دوم اینترنتی باشد. به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام در سال جاری این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

دانش آموزان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی باید به سایت مای مدیو مراجعه کرده و مراحل نام نویسی را انجام دهند. توجه داشته باشید که ثبت نام استانی لغو شده است و در حال حاضر ثبت نام برای تمامی دانش آموزان به صورت یکپارچه از طریق سایت مای مدیو انجام خواهد شد. مراحل و نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب نمایید.

 

 

2️⃣ در کادر های مربوطه کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد کنید. دانش آموزان اتباع خارجی باید کد دانش آموزی و تاریخ تولد خود را وارد کنند.

 

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در پایین صحفه سایت بر روی “ آزمون نمونه‌دولتی ” کلیک کنید.

4️⃣ در این مرحله داوطلب باید یک عکس دانش آموز با مشخصات تصویر زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری کند.

5️⃣ فرم ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ -۱۴۰۵ را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

6️⃣ هزینه ثبت‌نام را از طریق سایت پرداخت کنید. رسید ثبت‌نام خود را دریافت کرده و این رسید را ذخیره نمایید.

 

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

آزمون نمونه دولتی تنها در برگیرنده سوالات مربوط  به استعداد تحصیلی است و مانند آزمون تیزهوشان سوالات تحلیلی ندارد. منبع این آزمون کتاب درسی دانش آموزان در سال نهم می باشد. ضرایب هر درس در ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به شرح زیر است. 

درستعداد سوالضریب رشته ریاضیضریب رشته تجربیضریب رشته انسانی

فارسی15224

عربی15112

آموزش قرآن و پیام های آسمان15111

مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافی ، مدنی)15112

علوم تجربی15241

ریاضی15421

زبان انگلیسی10111

 

سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

سوالات در آزمون نمونه دولتی به صورت تستی چهارگزینه ای طرح می شود. این آزمون نمره منفی دارد و با هر سه پاسخ غلط یک پاسخ درست از بین خواهد رفت. در صورتی که از پاسخ سوالی مطمئن نیستید، بهتر است به آن پاسخ ندهید. بیش از یک پاسخ دادن به هر سوال منجر به رد آن سوال خواهد شد و امتیاز منفی به ان پاسخ تعلق می گیرد. 

داوطلبانی که در مورد نحوه حل تست و مدیریت زمان آشنایی کاملی ندارند و یا در مورد ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم دچار مشکل شده اند، بهتر است قبل از برگزاری آزمون با مشاوران و کارشناسان تحصیلی مشورت نمایند. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو می توانند در این زمینه شما را یاری کنند. 

 

برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405

چند روز قبل از زمان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، کارت ورود به جلسه نمونه دولتی منتشر می گردد که متقاضیان جهت دریافت آن بایستی به  سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه‌دولتی برای ورود به جلسه امتحان الزامی است.

نتایج ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم پس از گذشت یک بازه زمانی چهار تا شش هفته از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ منتشر می‌گردد. متقاضیانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام نمایند.

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

مشاوره آزمون نمونه دولتی

داوطلبان آزمون نمونه دولتی برای ثبت نام باید به سامانه مای مدیو مراجعه کنند. توجه داشته باشید که ثبت نام استانی به طور کامل حذف شده است و از این پس دانش آموزان در تمامی استان ها برای نام نویسی باید به سایت مای مدیو مراجعه نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم استان تهران چیست؟

    ثبت نام استانی نمونه دولتی به طور کامل حذف شده و دانش آموزان تمامی استان ها باید به سایت مای مدیو برای ثبت نام مراجعه کنند. 

  2. زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ چه تاریخی است؟

    زمان ثبت نام هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما مانند هر سال در فروردین ماه خواهد بود. 

  3. شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام توضیح داده شده است. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع:  راهنما ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

۰ ۰

راهنما ثبت نام نمونه دولتی

۲ بازديد

ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ پایه نهم به دهم در فروردین ماه انجام می گیرد کو این آزمون با آزمون تیزهوشان ادغام شده است. ثبت‌نام پایه ششم به هفتم درسال جاری به صورت اینترنتی می باشد و آزمون ورودی ندارد. در ادامه مقاله به بررسی زمان، شرایط و مدارک، سایت جدید و نحوه ثبت نام نمونه دولتی 1404 – 1405 در هر پایه خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

والدین گرامی جهت اطلاع مدارس نزدیک محل سکونت و بهترین مدارس می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

فهرست مطالب

  • ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • ثبت‌نام پایه ششم به هفتم
    • ثبت‌نام پایه نهم به دهم
    • زمان ثبت نام نمونه دولتی 1404 – 1405
    • دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • راهنما ثبت نام نمونه دولتی 1404 – 1405
    • مدارک لازم برای ثبت نام نمونه دولتی
    • زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج
    • مواد امتحانی و منابع آزمون نمونه دولتی
    • مشاوره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سوالات متداول

ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

مدارس نمونه‌دولتی یکی از مدارسی می‌باشد که دانش آموزان زیادی متقاضی تحصیل در این مدارس می‌باشند. با توجه به تاثیر بالای معدل در کنکور سراسری در مقاطع دهم تا دوزادهم و برگزاری امتحانات نهایی به صورت کشوری، دانش آموزان درصدد کسب معدل بالا در این امتحانات می باشد. 

مدارس نمونه‌دولتی از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر مدارس دارند. ازین رو دانش آموزان زیادی در صدد تحصیل در این مدارس می باشند. ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در دو مقطع هفتم و دهم انجام می‌گیرد که در ادامه به بررسی مقاطع به صورت جداگانه می‌پردازیم.

والدین گرامی جهت انجام تمامی مراحل نام نویسی و شرکت فرزند شما در آزمون می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

ثبت‌نام پایه ششم به هفتم

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در سال جاری به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو انجام خواهد شد. 

❌❌ در مقاله زیر تمامی شرایط و مدارک لازم جهت نام نویسی فرزندان شما را شرح داده ایم. لذا توصیه می کنیم حتما مقاله زیر را پیش از مراجعه به مدرسه مطالعه نمایید.

بخوانید: مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم

مدارس نمونه‌دولتی متوسطه اول به صورت هیئت امنایی اداره می گردد. والدین گرامی در مهلت تعیین شده (از مرداد ماه به صورت آزمایشی و محدود آغاز شده) با مراجعه به سایت مای مدیو و ورود از طریق والدین می توانند نام نویسی فرزند خود را انجام نمایند.

 

ثبت‌نام پایه نهم به دهم

آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، همچنان مانند سال‌های گذشته برگزار می شود. دانش آموزانی که مطابق دفترچه ثبت نام نمونه دولتی 1404 – 1405 واجد شرایط هستند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

پذیرش تحصیلی دانش اموز در رشته های مختلف بر اساس هدایت تحصیلی خرداد ماه خواهد بود.

با توجه به آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی پایه نهم به دهم به صورت همزمان و یکپارچه برگزار خواهد شد و داوطلبان متقاضی در یک آزمون واحد شرکت می نمایند. ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو انجام می گیرد.

دانش آموزان باید در مهلت ثبت‌نام به سایت مای مدیو my medu ir مراجعه کرده و جهت انجام فرآیند نام نویسی در آزمون اقدام نمایند.

بخوانید: راهنما آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی 1404 – 1405

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵  به صورت هماهنگ کشوری و در یک بازه زمانی صورت می گیرد. داوطلبانی که علاقه مند به نام نویسی در این آزمون هستند باید در بازه زمان نام نویسی نمونه دولتی به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را نهایی نمایند. در جدول زیر زمان دقیق ثبت‌نام آزمون در سال گذشته را قرار داده ایم. به محض اطلاع رسانی در مورد ثبت نام در سال جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

مقطع تحصیلیزمان ثبت نام

ششم به هفتم (اینترنتی)2 مرداد 1403

نهم به دهم (ثبت نام در آزمون)18 تا 28 فروردین 1403 (تمدید تا ۳۱ فروردین)

تاکنون اطلاعیه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش پیرامون تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ منتشر نشده است. هر ساله این مهلت برای چند روز تمدید خواهد شد. در صورت تمدید مهلت در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ? تلگرام مشاوره تحصیلی ? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

هر ساله دفترجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی در زمان مشخصی منتشر می شود و دانش آموزان می توانند با مطالعه آن از تمامی جزییات مربوط به ثبت نام مثل شرایط، مدارک، سهمیه ها، زمان ثبت نام  برگزاری آزمون و غیره به طول کامل مطلع شوند. 

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار دفترچه لینک دانلود مستقیم آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و شما می توانید به راحتی دفترچه را دانلود کرده و مطالعه نمایید. 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

شرایط مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در هر مقطع تحصیلی به شرح زیر می باشد. برای اطلاع از تمامی شرایط مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی 

البته شما می توانید جهت اطلاع از سهمیه های آزمون و شرایط اختصاصی دانش آموزان با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام پایه ششم به هفتم

✅داشتن تابعیت ایرانی 

✅ کسب مقیاس خیلی خوب در همه دروس (حداکثر یک درس در نیمسال اول یا دوم دارای مقیاس خوب باشد)

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی پایه نهم به دهم 

✅اشتغال به تحصیل در پایه نهم

✅معدل پایه نهم بالای 17 

✅امکان ثبت‌نام در هر مدرسه انتخابی استان محل سکونت برای دانش آموزان عشایری و کوچ نشین

✅انتخاب سه اولویت برای هر متقاضی از میان مدارس نزدیک به محل زندگی

 

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی

در سال های گذشته ثبت‌نام از طریق سامانه های استانی انجام می گرفت. سال گذشته طبق اطلاعیه آموزش و پرورش تمامی دانش آموزان جهت نام نویسی در این آزمون باید به سایت ثبت نام نمونه دولتی پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه می‌کردند. در سال جدید نیز نام‌نویسی در همین سامانه انجام گیرد. 

داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت مای مدیو مراجعه کرده و ضمن بارگزاری مدارک خود، اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را نیز درج نمایند. در صورت بروز مشکل در ورود به سایت مای مدیو می توانید از مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

راهنما ثبت نام نمونه دولتی 1404 – 1405

ثبت‌نام نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir می شود. داوطلبان در فروردین ماه می توانند ثبت‌نام خود را در این سایت جهت شرکت در آزمون انجام دهند. در این بخش نحوه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ به صورت کلی شرح داده ایم و سپس راهنما تصویری را قرار داده ایم.

✅مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 

✅مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از تمامی شرایط

✅وارد کردن اطلاعات لازم و ورود به سایت مربوطه

✅تکمیل فرم ثبت نام آزمون

✅پرداخت هزینه ثبت‌نام

✅دریافت رسید و کدرهگیری

 

راهنما تصویری ثبت نام آ

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب نمایید..

 

 

ورود مستقیم به سایت

2️⃣ در کادر های مربوطه کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد کنید. دانش آموزان اتباع خارجی باید کد دانش آموزی و تاریخ تولد شمسی خود را واد کنند.

 

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در پایین صحفه سایت بر روی “ آزمون نمونه‌دولتی ” کلیک کنید.

 

 

4️⃣ در این مرحله داوطلب باید یک عکس دانش آموز با مشخصات تصویر زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری کند.

5️⃣ فرم ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ -۱۴۰۵ به صورت کامل و صحیح پر کنید.

6️⃣ هزینه ثبت‌نام (سال گذشته ۷۰ هزار تومان بود) را از طریق سایت پرداخت کنید. رسید ثبت‌نام خود را دریافت کرده و این رسید را ذخیره نمایید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام نمونه دولتی

دانش آموزان در هنگام ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در سایت مای مدیو باید اطلاعات مورد نیاز را با توجه به مدارک خود تکمیل نمایند. مدارک و اطلاعات لازم به شرح زیر هستند. 

✅اطلاعات هویتی و شناسنامه ای

✅اطلاعات تحصیلی

✅آدرس منزل و مدرسه

✅اطلاعات سهمیه

✅عکس پرسنلی با حجم کمتر از ۷۰ کیلوبایت

بخوانید: مدارک ثبت نام نمونه دولتی

عکس داوطلبی را می توانید با نرم افزارهای ادیت نظیر فتوشاپ ویرایش نمایید. البته شما می توانید برای ویرایش عکس فرزند خود با کارشناسان مجموعه دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج

چند روز قبل از زمان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، کارت ورود به جلسه نمونه دولتی منتشر می گردد که متقاضیان جهت دریافت آن بایستی به  سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه‌دولتی برای ورود به جلسه امتحان الزامی است.

زمان برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم در تیر ماه 1404 می باشد.

نتایج نمونه‌دولتی پس از گذشت یک بازه زمانی چهار تا شش هفته از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ منتشر می‌گردد. متقاضیانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام نمایند.

بخوانید: نتایج نمونه دولتی

 

مواد امتحانی و منابع آزمون نمونه دولتی

یکی از مهم ترین سوالات دانش آموزان مربوط به مواد امتحانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ است. دانش آموزان باید از این موارد اطلاع داشته باشند و بر این اساس برای مطالعه و آمادگی آزمون برنامه ریزی نمایند. مواد امتحانی آزمون نهم به دهم به شرح زیر است. 

✅ریاضی

✅عربی

✅زبان خارجی

✅علوم تجربی

✅فارسی

✅قران و پیام های آسمانی

✅مطالعات اجتماعی

منابع آزمون نهم به دهم از کتاب های درسی دانش آموزان در پایه های هشتم و نهم می باشد. هر داوطلب باید با اطلاع از منابع امتحانی این آزمون، سعی کند با برنامه ریزی تا تاریخ برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، میزان آمادگی خود را افزایش دهد. برای شرکت و ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405 لازم است متقاضیان به برخی نکات مهم توجه داشته باشند.

✅آزمون به صورت تستی است.

✅سوالات غلط دارای نمره منفی هستند.

✅هر پاسخ درست  دارای 3 امتیاز مثبت وهر پاسخ نادرست دارای 1 امتیاز منفی است.

✅داوطلبان باید به 100 سوال در طول 120 دقیقه زمان پاسخ دهند.

بخوانید: منابع آزمون نمونه دولتی 

 

مشاوره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

در صورتی که علاقه مند به ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ هستید و یا تمایل دارید وارد مدارس نمونه‌دولتی در مقطع هفتم شوید، می توانید مطابق آنچه که در مقاله بالا گفته شد، اقدام کنید. در صورتی که هر گونه سوال و یا ابهامی در زمینه آزمون نمونه‌دولتی برایتان وجود دارد، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ سوالات خود را از مجرب ترین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در چه تاریخی انجام می شود؟

    زمان ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود مانند روند هر ساله در فروردین ماه باشد.

  2. آیا آزمون مدارس نمونه‌دولتی ششم به هفتم حذف شده است؟

    بله، طی سال های اخیر آزمون حذف شده است و این مدارس به صورت هیات امنایی اداره می شوند.

  3. متقاضیان جهت ثبت نام آزمون باید به کدام سامانه مراجعه کنند؟

    ثبت نام آزمون از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: راهنما ثبت نام نمونه دولتی

۰ ۰

راهنما ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

۱ بازديد

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در بازه های زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان دوره دوم متوسطه انجام می شود. بنابراین علاقه مندان به تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه دهم باید در تاریخ های اعلام شده به سایت مرکز نامبرده به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه نمایند و به صورت اینترنتی مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. برای آشنایی با جزئیات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1404 – 1405 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

فهرست مطالب

  • ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1404 – 1405
    • دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
  • راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • پرداخت هزینه ثبت نام 
    • مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
    • ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم | سوالات آزمون تیزهوشان
    • منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
    • زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون
    • مشاوره ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سوالات متداول

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

 کلیه علاقه مندان باید در زمان مشخص نسبت به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ اقدام نمایند. زمان برگزاری، نحوه ثبت‌نام و شرایط داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مطالبی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

مدارس تیزهوشان متقاضیان زیادی برای تحصیل دارند اما ظرفیت محدود این مدارس پاسخگوی نیاز و تقاضای موجود نیست؛ از این رو آزمونی برای گزینش دانش آموزان برگزار می‌شود. این آزمون در زمان مشخص به طور هماهنگ در کل کشور برگزار می‌گردد.

از آنجایی که این مدرسه از میان متقاضیان، دانش آموز با استعداد را جذب می کند به همین دلیل هر ساله یک آزمون هماهنگ کشوری با عنوان آزمون تیز هوشان نهم به دهم برگزار می شود. تمامی دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند، می توانند در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم اینترنتی در سایت my.medu.ir اقدام کنند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

 

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1404 – 1405

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی می باشد. به این صورت که تمامی شرکت کنندگان باید در زمان ثبت‌نام به سایت ” my.medu.ir ” مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند. البته توصیه می شوند که متقاضیان قبل از هر اقدامی جهت ثبت‌نام در آزمون تیز هوشان، دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم دهم را دریافت کرده و مطالعه نمایند.

در صورتی که می خواهید اخبار لحظه ای مربوط به ثثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۵ – ۱۴۰۵ را دریافت کنید، می توانید عضو کانال تلگرامی مرکز دانتل در ارتباط باشید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ? تلگرام مشاوره تحصیلی ? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

هر ساله دفترجه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در زمان مشخصی منتشر می شود و دانش آموزان می توانند با مطالعه آن از تمامی جزییات مربوط به ثبت نام مثل شرایط، مدارک، سهمیه ها، زمان ثبت نام  برگزاری آزمون و غیره به طول کامل مطلع شوند. 

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار دفترچه لینک دانلود مستقیم آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و شما می توانید به راحتی دفترچه را دانلود کرده و مطالعه نمایید. 

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اشاره کوتاهی کردیم که متقاضیانی مجاز به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1404 – 1405 هستند که دارای شرایط ثبت‌نام باشند. در ادامه به مهم ترین شرایط شرکت در این آزمون اشاره کرده ایم.

✅ یکی از شرایط ثبت نام تیز هوشان داشتن تابعیت ایرانی می باشد. دانش آموزان اتباع غیرایرانی نیز با برخی شرایط خاص مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.

✅ متقاضیان باید دارای حداقل معدل 19 در پایه هشتم باشند تا بتوانند در آزمون تیز هوشان شرکت کنند.

✅ تحصیل در پایه نهم نیز از دیگر شرایط ثبت نام تیزهوشان می باشد.

✅ دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کرده و قبول شده اند و سه سال متوسطه اول را در این مدارس گذرانده اند، نیازی به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم نخواهند داشت. 

 

راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

متقاضیانی که دارای شرایط لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند، می توانند به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه به نحوه ثبت‌نام به صورت مرحله به مرحله پرداخته ایم.

1️⃣به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی “ my.medu.ir ” مراجعه نمایید و گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب کنید. 

 

 

2️⃣ در کادر های مشخص کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید.

 

 

3️⃣ در پنجره صحفه جدید بر روی آزمون سمپاد در ردیف سوم کلیک کنید.

 

 

4️⃣ فرم ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را با اطلاعات صحیح پر کنید.

5️⃣ مدارس مورد نظر خود را با توجه به دسترسی و محل سکونت خود انتخاب کنید.

6️⃣ هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید. 

7️⃣ کد پیگیری خود را دریافت کرده و آن را نگه دارید.

 

پرداخت هزینه ثبت نام 

لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشند، سامانه یک کد پیگیری اولیه در اختیار آن ها قرار می دهد. لازم است متقاضیان در هنگام ثبت نام هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ را پرداخت نمایند و موفق به دریافت کد رهگیری نهایی شوند. متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون هستند که هزینه را پرداخت کرده باشند. 

لازم است داوطلبان نکات زیر را در زمان تکمیل فرآیند ثبت نام آزمون تیزهوشان رعایت نمایند.

❌ داوطلبان باید رمز همگام را از مدیر مدرسه خود دریافت کنند و یا از طریق سامانه تیزهوشان نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

❌ در بخش عنوان سازمان باید نام مدرسه دانش آموز درج شود.

❌ برای تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها یک رشته به عنوان رشته تحصیلی مشخص می‌شود.

 

مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

متقاضیان جهت نام نویسی به برخی مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم نیاز دارند. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی شامل اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب می باشد. همینطور متقاضیان باید عکس خود را در سامانه بارگذاری نمایند که دارای مشخصات زیر باشد.

???? یک عکس با اندازه 3*4

???? با پس زمینه سفید

???? تهیه شده در سال جاری

???? بدون هیچگونه اثر مهر، منگنه، لکه و …

???? دارای اندازه حداقل 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل

???? فرمت jpg

???? با حجم حداکثر 70 کلیوبایت

استفاده از عکس های قدیمی و نامناسب سبب لغو ثبت نام تیزهوشان دانش آموز خواهد شد.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم | سوالات آزمون تیزهوشان

سوالات در دو دسته سوال طراحی می گردد در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

???? سوالات استعداد تحلیلی: 50 درصد از نمره آزمون مربوط به سوالات استعداد تحلیلی است. این سوالات خارج از کتب درسی طراحی می شوند و هدف از آن ها بررسی و سنجش استعداد تحلیلی دانش آموزان است.

???? سوالات استعداد تحصیلی: 50 درصد از نمره آزمون مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است و از کتاب های درسی پایه هشتم و نهم طراحی می شود.

سوالات به صورت چهارگزینه ای و دارای نمره منفی می باشند. هر پاسخ درست دارای سه امتیاز مثبت و هر پاسخ غلط دارای یک امتیاز منفی می باشد.

 

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دسته اول سوالات مربوط به استعداد تحلیلی می باشد که متقاضیان باید در مدت 50 دقیقه به 50 سوال پاسخ دهند. سوالات استعداد تحصیلی از کتاب های درسی پایه هشتم و پایه نهم طراحی می شود که متقاضیان باید در مدت 70 دقیقه به مجموعا 50 سوال پاسخ دهند. در ادامه به منابع سوالات استعداد تحصیلی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم اشاره کرده ایم:

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوالضریب ریاضی ضریب تجربیضریب انسانیضریب سمپاد مهارتی

قرآن و معارف اسلامی
(قرآن و پیام های آسمانی)

101111

زبان و ادبیات فارسی102242

مطالعات اجتماعی 
(تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)

101111

علوم تجربی102423

ریاضیات 104223

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون

متقاضیانی که تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ نام نویسی اینترنتی خود را در سایت ”my.medu.ir” تکمیل کرده اند، می توانند یک هفته تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون به سایت نامبرده مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

پس از برگزاری آزمون، تمامی شرکت کنندگان به دنبال زمان اعلام نتایج می باشند تا از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند. رویه اعلام نتایج آزمون در سال های گذشته معمولا 4 تا 6 هفته پس از تاریخ برگزاری آزمون است. بنابراین پیش بینی می شود که نتایج آزمون نهم در اواخر تیرماه اعلام شود و پذیرفته شدگان بتوانند در مدرسه محل قبولی خود ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم کنند. 

 

مشاوره ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

قبولی در آزمون تیزهوشان با وجود تعداد متقاضیان بالا، کار چندان آسانی نیست و نیازمند این است که علاقه مندان با کمک از یک برنامه ریزی اصولی خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند.  برای مطالعه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در صورت وجود چند مدرسه تیزهوشان در شهر داوطلب، دانش آموزان می توانند حداکثر ۳ مدرسه (مدارس نزدیک محل سکونت) را از بین لیست مدارس انتخاب کنند. داوطلبان عزیز می توانند برای آشنایی با سبک سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی دفترچه سوالات و پاسخنامه سال قبل را بررسی کنند. 

در صورتی که پیرامون ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1404 – 1405 سوالات بیشتری دارید و یا برای برنامه ریزی نیازمند راهنمایی های تخصصی افراد با تجربه می باشید؛ می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ کی‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ از طریق کدام سایت انجام می شود؟

    متقاضیان جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنند.

  2. آیا ثبت نام تیزهوشان نیازمند شرایط خاصی است؟

    بله، تحصیل در پایه نهم، داشتن تابعیت ایرانی، داشتن معدل حداقل 19 در پایه هشتم از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان می باشد.

  3. نحوه ثبت نام در آزمون چگونه است؟

    ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد که به مراحل آن در متن مقاله فوق اشاره کردیم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: راهنما ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

۰ ۰