شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مدارك ثبت نام كنكور كارداني ۱۴۰۱

۵۶ بازديد

مدارك ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۱ براي تكميل مراحل ثبت نام اينترنتي و انتخاب رشته در سايت سازمان سنجش آموزش كشور نياز است. امكان ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اينترنتي براي رشته هاي با آزمون و بدون آزمون كنكور كارداني فني حرفه اي 1401 مسير مي باشد. علاقه مندان به ثبت نام در رشته هاي با آزمون و رشته هاي بدون و صرفا بر اساس سوابق تحصيلي كارداني فني حرفه اي بايد در مهلت مقرر، فرم تقاضانامه اينترنتي را مطابق با مدارك لازم كه در دفترچه راهنما درج گرديده است، در سايت سازمان سنجش وارد كنند. در ادامه قصد داريم به مدارك لازم براي ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي 1401 بپردازيم.

منبع: مدارك ثبت نام كنكور كارداني ۱۴۰۱


مدارك ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۱

تمامي داوطلباني كه قصد نام نويسي و انتخاب رشته در كد رشته محل هاي با آزمون و بدون آزمون را دارند،  مي توانند ابتدا دفترچه اي را كه به عنوان دستورالعمل نام نويسي در آزمون و در بردارنده ليست كد رشته محل هاي ارائه شده است و از طريق سايت سازمان سنجش منتشر مي گردد را دريافت و مطالعه كنند.

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون رشته هاي بدون كنكور و با كنكور كارداني فني حرفه اي به صورت يكپارچه و همزمان با هم انجام مي شود. يكپارچه بودن مراحل نام نويسي رشته هاي با آزمون و بدون آزمون كنكور كارداني فني حرفه اي به اين معني است كه مدارك ثبت نام كنكور كارداني در هر دو روش با كنكور و بدون كنكور يكسان است. در ادامه به مدارك انتخاب رشته كنكور كارداني فني حرفه اي اشاره كرده ايم:

اطلاعات فردي 

✅ دين

✅ سهميه 

✅ كد ملي

✅ تلفن همراه

✅ آدرس پست الكترونيكي و ايميل

✅ عكس 3*4

اطلاعات شناسنامه اي

✅ نام

✅ نام خانوادگي

✅ شماره شناسنامه

✅ سري و سريال شناسنامه

✅ تاريخ تولد

اطلاعات مربوط به سوابق تحصيلي

✅ اصل آخرين مدرك ديپلم

✅ كد 4 رقمي رايانه اي ديپلم

✅ كد و عنوان رشته تحصيلي

✅ شاخه تحصيلي

✅ معدل كل ديپلم

✅ تاريخ اخذ مدرك ديپلم

مشخصات عكس

يكي از مهم ترين مدارك ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۱ كه بايد آن را در سايت سازمان سنجش بارگذاري كنند، يك عكس با مشخصاتي مي باشد كه در دفترچه راهنماي ثبت نام درج شده است. در ادامه به مشخصاتي كه عكس داوطلب بايد داشته باشد، اشاره كرده ايم :

???? يك عكس با ابعاد 4×3 و يا 4×6 از داوطلب، بايد در سامانه بارگذاري شود. عكس انتخابي براي داوطلبان خانم بايد با حجاب باشد، به گونه اي كه صورت آن ها كاملا مشخص باشد.

???? عكس داوطلب بايد رنگي و با زمينه سفيد، كاملا واضح، تمام رخ و گرفته شده در سال جاري باشد.

???? عكس انتخابي نبايد داراي حاشيه هاي اضافي و يا هرگونه لك يا اثر مهر و منگنه باشد. 

???? داوطلبان بايد براي بارگذاري عكس در سامانه عكس را با حداكثر حجم 400×300 و حداقل 300×200 پيكسل و حداكثر 70 كيلوبايت در قالب JPG بارگذاري نمايند.

اطلاعات مربوط به محل سكونت

???? كد و عنوان استان

???? شهر و آدرس محل اقامت

???? كد پستي

???? تلفن ثابت

 

مدارك لازم براي ثبت نام حضوري كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۱

پس از اعلام نتايج كنكور كارداني فني حرفه اي 1401 پذيرفته شدگان بايستي كه اقدام به ثبت نام حضوري در دانشگاه محل قبولي كنند. هر داوطلب بايد مطابق با اطلاعيه هاي منتشر شده از دانشگاه محل قبولي اش، مدارك ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي 1401 جهت ثبت نام حضوري را آماده كرده و به دانشگاه ارائه دهد. در ادامه به مدارك لازم جهت ثبت نام حضوري كارداني فني حرفه اي 1401 در دانشگاه اشاره كرده ايم : 

???? شش قطعه‌ عكس‌ 4×3 كه به صورت تمام‌ رخ‌ و در سال‌ جاري تهيه شده باشد.

???? اصل‌ و دو برگه كپي از تمام صفحات شناسنامه‌

???? اصل و دو برگ فتوكپي از پشت و روي كارت ملي 

???? مدرك نظام وظيفه براي داوطلبان آقا شامل يكي از مدارك معافيت دائم يا تحصيلي، پايان خدمت و …

???? اصل مدرك ديپلم نظام جديد در يكي از شاخه هاي كاردانش، فني، نظري 

???? اصل مدرك ديپلم نظام سالي واحدي _ ترمي واحدي يا نظام قديم در يكي از شاخه هاي كاردانش، فني

???? اصل مدرك پيش دانشگاهي براي داوطلبان با مدرك ديپلم رشته هاي نظري

???? تاييديه تحصيلي

 

فرم ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۱

توصيه مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل اين است كه براي اينكه بدانيد فرم در سايت سازمان سنجش به چه صورت است و براي تكميل آن، به چه اطلاعاتي و مدارك ثبت نام كنكور كارداني نياز داريد. ابتدا فرم پيش نويس نام نويسي كه در انتهاي دفترچه راهنماي ثبت نام درج گرديده است را تكميل كنيد. تكميل اين فرم به شما كمك مي كند تا در زمان ثبت نام اينترنتي در سايت سازمان سنجش نيز، نام نويسي خود را بدون خطا و با سرعت بيشتري انجام دهيد.

 

مشاوره مدارك لازم براي ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۱

مداركي كه در مقاله فوق به آن ها اشاره كرديم جهت ثبت نام براي رشته هاي با آزمون و بدون آزمون كارداني 1401 نياز مي باشد. اما در ميان مدارك ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي 1401 متقاضيان فقط بايد عكس خود را در سايت سازمان سنجش بارگذاري كنند. در واقع به جز عكس نيازي به بارگذاري ديگر مدارك در سايت سازمان سنجش نمي باشد و داوطلبان تنها بايد اطلاعات خواسته شده را مطابق با مدارك خود در سامانه بارگذاري كنند.

چنانچه پس از اتمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته، نتايج نهايي اعلام گردد و داوطلب جزو اسامي پذيرفته شدگان باشد؛ بايستي كه اصل مدرك را دانشگاه محل قبولي خود ارائه دهد. در اين مرحله مطابقت اطلاعات ثبت نامي با اصل مدرك بررسي مي گردد و در صورت وجود هر گونه مغايرت قبولي داوطلب حذف مي شود. بنابراين بيسيار دقت داشته باشيد كه در زمان نام نام نويسي اطلاعات خود را درست و مطابق با مدرك فردي و تحصيلي تان وارد نماييد.

از ديگر مدارك ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي، سريال كارت اعتباري ثبت نام است كه متقاضيان مي توانند با پرداخت هزينه ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي 1401 اين سريال ثبت نام را تهيه كنند. 

چنانچه پيرامون انتخاب رشته و مدارك ثبت نام كنكور كارداني 1401 سوالي داريد، مي توانيد از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني مركز مشاوره تحصيلي دانتل استفاده كنيد و سوالات خود را از مشاوران مجرب مركز مشاوره تحصيلي دانتل بپرسيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مدارك ثبت نام كنكور كارداني 1401 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

مدارك ثبت نام شامل چه مداركي مي باشد؟

شامل برخي اطلاعات فردي، اطلاعات شناسنامه اي، اطلاعات سوابق تحصيلي و اطلاعات مربوط به محل سكونت داوطلب مي باشد كه جزئيات آن ها در متن مقاله فوق آورده شده است.

آيا مدارك لازم براي ثبت نام كنكور كارداني 1401 بايد در سامانه بارگذاري شود؟

خير، در ميان مدارك لازم فقط نياز به بارگذاري عكس داوطلب مي باشد.

آيا اصل مدارك لازم بايد به دانشگاه محل قبولي تحويل داده شود؟

بله، داوطلبان پس از كسب موفقيت و قبولي در دانشگاه، بايد اصل مدارك را به دانشگاه محل قبولي خود تحويل دهند.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مدارك ثبت نام كنكور كارداني ۱۴۰۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.