شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

۲۹ بازديد

رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ فقط به صورت با آزمون پذیرش دارند و به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش نمی کنند. بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد شانس خود را برای قبولی امتحان کنند. برای انتخاب رشته ها پیراپزشکی دانشگاه آزاد داوطلبان باید در زمان انتخاب رشته کنکور به سایت azmoon.org مراجعه نمایند. با توجه به اهمیت انتخاب رشته پیشنهاد می کنیم با کمک مشاوران تحصیلی برای انجام آن اقدام نمایید. برای کسب اطلاع از رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و یا با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

 منبع: رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد

رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

رشته‌های پیراپزشکی به دلیل ارتباط بسیار نزدیک با علوم پزشکی و همچنین بازار کاری خوب در بین متقاضیان کنکور سراسری تجربی بسیار محبوب هستند. اما قبولی این رشته‌ها در دانشگاه‌های سراسری نسبتا سخت است چراکه ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های سراسری محدود است و داوطلب باید رتبه بسیار خوبی داشته باشد.

به همین دلیل بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند شانس خود را در دانشگاه آزاد نیز امتحان کنند. دانشگاه آزاد دانشگاه مورد تایید وزارت علوم است که واحدهای دانشگاهی بسیار زیادی دارد و از سطح علمی بسیار بالایی نیز برخوردار است. برای انتخاب رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد داوطلبان باید از  لیست رشته‌های ارائه شده اطلاع داشته باشند که در جدول زیر ذکر شده‌اند.

لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد
اتاق عمل هوشبری فیزیوتراپی
پرستاری مامایی رادیوتراپی
رادیولوژی کار درمانی علوم تغذیه
شنوایی شناسی ساخت اعضای مصنوعی علوم آزمایشگاهی
گفتار درمانی تکنولوژی پرتودرمانی (رادیوتراپی) تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی)

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.