شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اطلاعات دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳

۶ بازديد

دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۳ در ادامه مقاله قرا داده شده است. تمامی حاضرین کنکور سراسری سال جاری که کارنامه اولیه خود را دریافت کرده اند و مطابق با آن مجاز به انتخاب کد رشته محل های دانشگاه های سراسری می باشند، می توانند با دریافت دفترچه از شرایط شرکت در این مرحله و همینطور کد رشته محل های ارائه شده، مطلع گردند و در نهایت اقدام به درج 150 کد رشته محل در فرم اینترنتی انتخاب‌رشته کنند. داوطلبان با اطلاع از زمان انتشار نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1403 و مطالعه به موقع آن اقدام کنند.

منبع: دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۳

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳

هر ساله سازمان سنجش پس از اعلام نتایج اولیه در مرداد ماه دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1403 و سایر گروه های آزمایشی دیگر را منتشر می کند. با توجه به تغییرات سال جاری تمامی داوطلبانی که در کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و یا تیر ماه ۱۴۰۳ در یک یا دو آزمون شرکت کرده اند. درصورت مجاز بودن می توانند در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند.

دانلود دفترچه انتخاب‌رشته کنکور ریاضی سال گذشته

تاکنون دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ منتشر نشده است. به همین دلیل دفترچه سال گذشته را برای داوطلبانی که مایل به مطالعه آن می باشند را قرار داده ایم. 

پس از بررسی بخش های مختلف دفترچه‌ی راهنما، شرکت کنندگان می توانند 150 انتخاب مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی استخراج کنند و سپس با رعایت الویت بندی و اصول انتخاب‌رشته در فرم اینترنتی سازمان سنجش درج نمایند. توصیه کارشناسان مجموعه دانتل کو به شما همراهان گرامی این می باشد حتما پیش از انتخاب رشته مقاله راهنما زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور ریاضی

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1403 

دفترچه راهنما تقریبا در یک بازه زمانی سه روزه پس از اعلام نتایج اولیه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان انتشار نتایج اولیه و در پی آن دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳ منتشر نشده است، به تاریخ اعلام تاریخ انتشار در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

دفترچه انتخاب رشته در 28 مرداد ماه منتشر شد.

در سال های گذشته نتایج اولیه در مرداد ماه منتشر می شد و دفترچه انتخاب رشته در بازه زمانی چند روزه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گرفت. بنابراین پیش بینی می شود که امسال نیز در در اوایل و یا اواسط مرداد ماه شاهد فعال شدن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی در سایت سازمان سنجش باشیم.

مجموعه دانتل کو تمامی اخبار مربوط به آزمون سراسری را در کانال تلگرامی خود قرار می دهد. شما داوطلبان گرامی با عضویت در این کانال می توانید از آخرین اخبار تحصیلی مطلع شوید. برای عضویت می توانید در آخر مقاله وارد کانال تلگرامی شوید.

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.