شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مدارک لازم دریافت دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد و دکتری

۸ بازديد

مدارک لازم دریافت دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد و دکتری از مهم ترین اطلاعاتی است که متقاضیان باید از آن ها اطلاع داشته باشند چراکه ریز نمرات و دانشنامه پس از فارغ التحصیلی بسیار ضروری هستند و نقص در مدار‌ک نیز منجر به اتلاف وقت در دریافت آن ها خواهد شد. با توجه به اهمیت اطلاع از مدارک مورد نیاز، در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: مدارک لازم دریافت دانشنامه و ریز نمرات

 

مدارک لازم دریافت دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد و دکتری

افرادی که در مقاطع ارشد و دکتری فارغ التحصیل شده اند، برای دریافت ریز نمرات و دانشنامه خود باید مدارکی را ارائه دهند. دریافت ریز نمرات و دانشنامه از مهم ترین اقدامات پس از فارغ التحصیلی می باشد چراکه فارغ التحصیلان برای ثبت نام در مقاطع بعدی، استخدام در ارگان های مختلف و مهاجرت به این مدارک نیاز دارند.

نقص در مدارک مورد نیاز برای دریافت ریز نمرات و دانشنامه منجر در بروز مشکل در روند دریافت این مدارک مهم خواهد شد. به همین دلیل در ادامه به توضیح کامل مدارک لازم دریافت دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد و دکتری خواهیم پرداخت. 

 

مدارک عمومی

فارغ التحصیلان برای دریافت ریز نمرات و دانشنامه خود باید مدارک عمومی را ارائه دهند که مشمول تمامی افراد می شود و جز مدارک ثابت برای دریافت دانشنامه می باشند. مدارک عمومی دریافت ریز نمرات و دانشنامه به شرح موارد زیر می باشد. 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.