جمعه ۰۸ تیر ۰۳

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

۴ بازديد

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ یکی از سوالات داوطلبان است که باید پیش از فرآیند انتخاب‌رشته از آن مطلع شده و هزینه را پرداخت کنند. پس از برگزاری یک کنکور یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد، داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب‌رشته می باشند، بایستی جهت تکمیل فرآیند انتخاب‌رشته به سایت azmoon.org مراجعه کرده و نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته آزاد 1403 ارائه کرده ایم.

 

منبع:  هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان و میزان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

انتخاب‌رشته در دانشگاه آزاد بر خلاف دانشگاه های سراسری مستلزم پرداخت هزینه می باشد و بایستی در همان ابتدا متقاضیان نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند. هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته افزایش قیمت خواهد داشت. ب

میزان هزینه انتخاب رشته آزاد ۱۴۰۳ جهت خرید کارت اعتباری تاکنون اعلام نشده است.

زمان پرداخت هزینه همزمان با شروع مهلت انتخاب‌رشته می باشد. هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و هزینه را پرداخت نمایند تا اجازه تکمیل فرم انتخاب‌رشته به آن ها داده شود. 

زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما پیش بینی می شود که مانند سال گذشته در مرداد ماه باشد. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. همچنین شما برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? تلگرام مشاوره تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

اگر به دقت دفترچه راهنمای انتخاب‌رشته را مطالعه کرده و کد رشته محل های مورد علاقه خود را استخراج کرده اید و در واقع از انتخاب‌رشته در دانشگاه آزاد اطمینان دارید، می توانید طبق مراحل زیر عمل کرده و نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید.

✅ مراجعه به سایت azmoon.org

✅ ورود به سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری

✅  وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی

✅ ورود به مرحله پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

✅ پرداخت از طریق کارت بانکی

❌برای مطالعه راهنما کامل انتخاب رشته آزاد مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

 

راهنما تصویری

در ادامه راهنما تصویری پرداخت هزینه انتخاب‌رشته را شرح خواهیم داد. 

1️⃣به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی ” azmoon.org ” مراجعه کنید.

 

2️⃣بر روی لینک فعال ” سامانه انتخاب‌رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ” کلیک کنید. ( توجه داشته باشید که این لینک در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ازاد فعال خواهد شد.)

 

3️⃣ پس از کلیک صفحه جدیدی برای داوطلب نمایش داده خواهد شد که شامل دو باکس ” دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ” و ” سامانه انتخاب رشته ” می باشد. 

 

4️⃣برای ورود به سامانه انتخاب رشته ” کد دسترسی 7 رقمی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ” و ” کد ملی ” خود را وارد کنید.

 

5️⃣در این صفحه اطلاعات داوطلب نمایش داده می شود، که بایستی تایید و سپس برای پرداخت هزینه ” درگاه پرداخت اینترنتی ” را مشخص کنید.

6️⃣در این مرحله بایستی برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اطلاعات خواسته شده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب را وارد کنید.

 

7️⃣ چنانچه مرحله پرداخت هزینه را با موفقیت به پایان برسانید، فرم تکمیل انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای شما نمایش داده خواهد شد که می توانید الویت های خود را در این فرم وارد کرده و سپس تایید کنید و در نهایت کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت نمایید.

❌در مقاله زیر نحوه انتخاب رشته آزاد را به صورت کامل شرح داده ایم. برای مطالعه بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

بخوانید: نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

مشاوره انتخاب رشته

نکته ای که بایستی بدان توجه داشته باشید این موضوع است که اگر تصمیم قطعی خود را جهت انتخاب‌رشته آزمون سراسری در دانشگاه آزاد گرفته اید، نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید. چراکه اگر کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد را خریداری کنید اما منصرف شوید، مبلغ پرداخت شده به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد شد.

چنانچه پیرامون پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری

 

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا انتخاب رشته دانشگاه ازاد به صورت رایگان انجام می شود؟

    خیر، انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیازمند خرید کارت اعتباری می باشد.

  2. میران هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چقدر است؟

    تا کنون میزان هزینه انتخاب‌رشته اعلام نشده است اما نسبت به سال گذشته افزایش قیمت خواهد داشت.

  3. متقاضیان هزینه را از چه طریقی نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند؟

    پرداخت هزینه از طریق سایت azmoon.org انجام می شود که در متن مقاله به نحوه پرداخت آن اشاره کرده ایم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.