یکشنبه ۱۰ تیر ۰۳

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

۳ بازديد

هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ هر ساله توسط سازمان سنجش تعیین شده و داوطلبان باید نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند. دانشگاه های غیرانتفاعی دو بار در سال از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کنند. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده، به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت مبلغ، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند. در ادامه این مقاله جزئیات تکمیلی پیرامون میزان و زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 را ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع:  هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

میزان و زمان پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

تکمیل مراحل ثبت‌نام با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ امکان پذیر است. متقاضیان ابتدا باید وارد لینک خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در هر یک از دو نیمسال تحصیلی مهر و یا بهمن ماه شوند و سپس با استفاده از شماره سریال دریافتی مجدد برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته اقدام کنند.

سال گذشته مبلغ خرید کارت بدون آزمون 133 هزار تومان بود. تاکنون میزان هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

???????????? داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید تا تمامی اطلاعات لازم را کسب کرده و با آگاهی کامل نام نویسی نمایید. البته در صورت هرگونه سوال و ابهامی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید.

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور دو بار در سال، ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. پذیرش در این مرحله در مقاطع کارانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و بر اساس معدل مقطع قبلی متقاضیان انجام می شود.

زمان پرداخت همزمان آغاز فرآیند ثبت‌نام در نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود.

لینک خرید کارت اعتباری جهت پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی نیمسال اول در اواسط مرداد ماه و برای نیمسال دوم در بهمن ماه در سایت سنجش فعال خواهد شد. 

 

نحوه پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403

لینک پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 به صورت همزمان با آغاز مهلت نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری در سایت سنجش فعال می شود و تا پایان مهلت ثبت‌نام در این دانشگاه نیز فعال است. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان، راهنمای نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ را آورده ایم.

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? تلگرام مشاوره تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

 

 

2️⃣ از منوی پایین صفحه بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

 

3️⃣ از سمت راست سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

 

4️⃣ در این مرحله لازم است جهت پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ بر روی لینک فعال ” ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری – مهر / بهمن ماه 1403 ” کلیک نمایید. (ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در هر دو نیمسال مهر و یا بهمن ماه به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های سراسری انجام می شود.)

 

5️⃣ همانطور که اشاره کردیم اولین مرحله پرداخت می باشد؛ بنابراین از قسمت راست صفحه بر روی گزینه “خرید کارت” کلیک نمایید.

 

6️⃣ از میان سریال های های نمایش داده شده بر روی گزینه ” سریال ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ” کلیک کنید و در پایان نیز گزینه ” تایید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

 

7️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک کنید.

 

8️⃣ تیک عبارت درج شده در انتهای صفحه را فعال کنید تا ادامه روند پرداخت برایتان نمایش داده شود.

 

9️⃣ مشخصات کارت بانکی عضور شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید.

 

 

1️⃣0️⃣ در نهایت پس از اتمام مراحل مرتبط با پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ یک کد پیگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می توانید به فرم ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی دسترسی داشته باشید.

???????????? داوطلبان گرامی برای مشاهده مراحل تکمیل ثبت نام و راهنما تصویری گام به گام مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: نحوه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

 

مشاوره پذیرش بدون کنکور ۱۴۰۳

پس از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1403 و اتمام مراحل نام نویسی و انتخاب رشته، متقاضیان باید پیگیر اخبار منتشر شده پیرامون اعلام نتایج این دانشگاه باشند تا متوجه شوند که آیا بر اساس سوابق تحصیلی خود در کد رشته محل هایی که انتخاب کرده اند، قبول شده اند یا خیر. لازم است اشاره کنیم که اعلام نتایج ثبت‌نام نیز از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

دانشگاه های غیر انتفاعی شهریه پرداز هستند و داوطلبان باید برای هر ترم تحصیلی هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 مشخصی را به عنوان شهریه ثابت و متغییر پرداخت نمایند.

بخوانید: شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

در صورتی که پیرامون هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1403 با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

  1. هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ چقدر است؟

    در متن مقاله میزان هزینه ثبت‌نام اعلام شده را ذکر کرده ایم.

  2. متقاضیان برای پرداخت هزینه ثبت‌نام باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

    پرداخت مبلغ ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است.

  3. نحوه پرداخت هزینه بدون کنکور چگونه است؟

    در متن مقاله فوق به طور کامل نحوه پرداخت هزینه از طریق سایت سنجش را آورده ایم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.