شنبه ۰۷ مهر ۰۳

راهنما ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

۲ بازديد

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ از طریق سایت مای مدیو به صورت یکپارچه انجام می‌شود. مدارس نمونه دولتی به عنوان یکی از مدارس برتر در سطح کشور، هر ساله با برگزاری آزمون ورودی، این فرصت را برای علاقه مندان فراهم می‌کنند که با شرکت در آزمون و کسب نمره لازم، وارد این مدارس شده و در مهم ترین دوران تحصیل خود یعنی سه سال اخر دبیرستان، از بالاترین امکانات آموزشی برخودار شوند. در سال‌های اخیر شیوه متفاوتی برای پذیرش دانش‌آموز در این مدرسه درنظر گرفته‌شد که در ادامه به بررسی زمان و سایت ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405 خواهیم‌پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

فهرست مطالب

  • ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • زمان ثبت نام نمونه آزمون دولتی نهم به دهم 1404 – 1405
    • دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سایت ثبت نام نمونه دولتی
    • شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
    • هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
    • منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵
    • سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
    • برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405
    • مشاوره آزمون نمونه دولتی
    • سوالات متداول

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم به صورت استانی انجام می گیرد یعنی هر یک از استان ها به صورت مجزا سامانه ای را به مدارس معرفی می‌کنند و دانش آموزان باید در زمانبندی که اعلام می‌شود، به سامانه معرفی شده مراجعه و ضمن بارگذاری مدارک ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم و واریز هزینه، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

تمامی دانش آموزان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

 

زمان ثبت نام نمونه آزمون دولتی نهم به دهم 1404 – 1405

زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم در سال های گذشته در هر یک از استان ها، توسط سامانه های استانی اطلاع رسانی می شد. اما در حال حاضر نحوه ثبت نام تغییر کرده و به صورت هماهنگ از طریق سامانه مای مدیو انجام می شود. زمان ثبت نام نیز به صورت هماهنگ اعلام شده و تمامی دانش آموزان باید در زمان مشخص به این سامانه مراجعه نمایند. 

البته ممکن است پس از پایان مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ بعضی دانش آموزان از فرآیند نام نویسی جا مانده باشند که در این صورت به تشخیص سازمان آموزش و پرورش، زمان ثبت نام تمدید خواهد شد. در سال گذشته زمان ثبت نام برای چند روز تمدید شد. امسال نیز به احتمال قوی و با درخواست زیاد دانش آموزان، زمان ثبت نام تمدید خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال جاری می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

هر ساله از طریق سایت مای مدیو، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر خواهد شد. در این دفترچه شرایط و ضوابط ثبت نام توضیح داده شده است. هر یک از دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون، ابتدا باید این دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند و سپس در صورت دارا بودن شرایط لازم، ثبت نام خود را در سایت انجام دهند.

با توجه به اینکه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تمامی استان ها به صورت یکپارچه انجام می‌گیرد، بنابراین دفترچه راهنمای ثبت نام نیز برای تمامی استان ها یکسان است. چند روز قبل از ثبت نام، دفترچه راهنما در سامانه مربوطه قرار داده می‌شود و دانش آموز می‌بایست دفترچه را دانلود و مطالعه نماید تا در جریان شرایط و ضوابط قرار گیرد.

دانلود کنید: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی

همانطور که گفته شد در سال های گذشته سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تغییر پیدا کرد و از این پس دانش آموزان برای نام نویسی آزمون خود باید به سامانه مای مدیو با آدری my.medu.ir مراجعه نمایند. در حال حاضر تفکیک استانی برای ثبت نام نمونه دولتی برداشته شده است و نام نویسی به صورت یکپارچه از طریق سایت مذکور انجام خواهد شد. 

شما برای ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم باید در زمان تعیین شده به سایت مای مدیو مراجعه کرده و با درج ک ملی و شماره سریال شناسنامه خود وارد پورتال دانش آموزی تان شوید. در این سامانه باید مدارک و اطلاعات مورد نیاز بارگزاری شود تا ثبت نام تکمیل گردد. در صورت بروز مشکل در ورود به سایت مای مدیو می توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

برای ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم دهم شرایطی مدنظر است. دانش آموز تنها در صورت دارا بودن شرایط، مجاز به ثبت نام و ورود به این مدارس خواهد بود. برخی از مهم ترین شرایط ثبت نام به شرح موارد زیر می باشد. 

  • دارا بودن تابعیت ایرانی (دانش آموزان غیرایرانی نیز تحت شرایط خاص مجاز به ثبت نام هستند)
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم (دانش آموزان دارای وقفه تحصیلی مجاز به ثبت نام نمی‌باشند)
  • دارا بودن حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت دوم پایه نهم
  • ملاک اصلی پذیرش دانش آموز در پایه دهم مدارس نمونه دولتی، نمره اکتسابی در آزمون است. (۵۰ درصد ارزشیابی به آزمون کتبی و ۵۰ درصد دیگر به معدل اختصاص می یابد.)
  • دانش آموز باید در زمان ثبت نام رشته تحصیلی خود را نیز از میان یکی از رشته های ریاضی، تجربی، ادبیات و علوم انسانی انتخاب نماید.
  • دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در رشته های فنی حرفه ای، صرفا مجازند که یک هنرستان را انتخاب کنند.

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

متقاضیان شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در زمان ثبت نام، باید هزینه ای را نیز در سامانه واریز نمایند. در سال گذشته هزینه ثبت نام تمامی استان ها 100 هزار تومان بود که سالانه مقداری بر این مبلغ افزوده می‌شود. پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می‌گیرد و کارت بانکی باید دارای رمز دوم اینترنتی باشد. به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام در سال جاری این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

دانش آموزان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی باید به سایت مای مدیو مراجعه کرده و مراحل نام نویسی را انجام دهند. توجه داشته باشید که ثبت نام استانی لغو شده است و در حال حاضر ثبت نام برای تمامی دانش آموزان به صورت یکپارچه از طریق سایت مای مدیو انجام خواهد شد. مراحل و نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب نمایید.

 

 

2️⃣ در کادر های مربوطه کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد کنید. دانش آموزان اتباع خارجی باید کد دانش آموزی و تاریخ تولد خود را وارد کنند.

 

 

3️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ در پایین صحفه سایت بر روی “ آزمون نمونه‌دولتی ” کلیک کنید.

4️⃣ در این مرحله داوطلب باید یک عکس دانش آموز با مشخصات تصویر زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری کند.

5️⃣ فرم ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۴ -۱۴۰۵ را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

6️⃣ هزینه ثبت‌نام را از طریق سایت پرداخت کنید. رسید ثبت‌نام خود را دریافت کرده و این رسید را ذخیره نمایید.

 

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵

آزمون نمونه دولتی تنها در برگیرنده سوالات مربوط  به استعداد تحصیلی است و مانند آزمون تیزهوشان سوالات تحلیلی ندارد. منبع این آزمون کتاب درسی دانش آموزان در سال نهم می باشد. ضرایب هر درس در ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به شرح زیر است. 

درستعداد سوالضریب رشته ریاضیضریب رشته تجربیضریب رشته انسانی

فارسی15224

عربی15112

آموزش قرآن و پیام های آسمان15111

مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافی ، مدنی)15112

علوم تجربی15241

ریاضی15421

زبان انگلیسی10111

 

سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

سوالات در آزمون نمونه دولتی به صورت تستی چهارگزینه ای طرح می شود. این آزمون نمره منفی دارد و با هر سه پاسخ غلط یک پاسخ درست از بین خواهد رفت. در صورتی که از پاسخ سوالی مطمئن نیستید، بهتر است به آن پاسخ ندهید. بیش از یک پاسخ دادن به هر سوال منجر به رد آن سوال خواهد شد و امتیاز منفی به ان پاسخ تعلق می گیرد. 

داوطلبانی که در مورد نحوه حل تست و مدیریت زمان آشنایی کاملی ندارند و یا در مورد ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم دچار مشکل شده اند، بهتر است قبل از برگزاری آزمون با مشاوران و کارشناسان تحصیلی مشورت نمایند. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو می توانند در این زمینه شما را یاری کنند. 

 

برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1404 – 1405

چند روز قبل از زمان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، کارت ورود به جلسه نمونه دولتی منتشر می گردد که متقاضیان جهت دریافت آن بایستی به  سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه‌دولتی برای ورود به جلسه امتحان الزامی است.

نتایج ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم پس از گذشت یک بازه زمانی چهار تا شش هفته از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ منتشر می‌گردد. متقاضیانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام نمایند.

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

مشاوره آزمون نمونه دولتی

داوطلبان آزمون نمونه دولتی برای ثبت نام باید به سامانه مای مدیو مراجعه کنند. توجه داشته باشید که ثبت نام استانی به طور کامل حذف شده است و از این پس دانش آموزان در تمامی استان ها برای نام نویسی باید به سایت مای مدیو مراجعه نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم استان تهران چیست؟

    ثبت نام استانی نمونه دولتی به طور کامل حذف شده و دانش آموزان تمامی استان ها باید به سایت مای مدیو برای ثبت نام مراجعه کنند. 

  2. زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ چه تاریخی است؟

    زمان ثبت نام هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما مانند هر سال در فروردین ماه خواهد بود. 

  3. شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام توضیح داده شده است. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع:  راهنما ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.