شنبه ۰۷ مهر ۰۳

کد سوابق تحصیلی کنکور

۱ بازديد

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم کنکور ۱۴۰۴ برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری الزامی است چراکه سوابق تحصیلی در کنکور تاثیر ۶۰ درصدی دارد. داوطلبان برای شرکت در کنکور، باید معدل کتبی دیپلم و پیش‌دانشگاهی خود را همراه با ریز نمرات در زمان ثبت نام کنکور ارائه دهند. در سال جاری داوطلبان می‌توانند از سایت my.medu.ir کدسوابق خود را دریافت کنند. در این مطلب به بررسی کامل دریافت کدسوابق تحصیلی پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

❌برای مشاهده راهنما کامل ثبت نام کنکور سراسری پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ 

 

فهرست مطالب

  • مشمولان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴
  • زمان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ۱۴۰۴
  • نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴
    • از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir
    • تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ 
  • مدارک مورد نیاز برای دریافت کدسوابق تحصیلی
    • سوالات متداول

مشمولان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴

منظور از سوابق‌تحصیلی دانش آموزان همان ریز نمرات امتحانات کتبی پایه یازدهم و دوازدهم دیپلم ( یا پیش دانشگاهی) که حاوی نمرات دروس مرتبط با رشته‌شان است، می‌باشد. توجه داشته باشید که دریافت کدسوابق تحصیلی برای همه داوطلبان الزامی است. داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند کدسوابق خود را دریافت نمایند.

کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ فقط از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir دریافت می شود.

در کنکور سال ۱۴۰۴ با توجه به اینکه تاثیر سوابق‌تحصیلی برای تمامی داوطلبان به صورت ۶۰ درصد قطعی (پایه یازدهم و دوازدهم) محاسبه می‌شود، همه داوطلبان مشمول دریافت کد سوابق‌تحصیلی می‌باشند و باید نسبت به دریافت آن از طریق سایت کد سوابق تحصیلی اقدام نمایند. 

در صورتی که داوطلبان نظام آموزشی قدیم به دلیل تغییر دروس سابقه تحصیلی نداشته باشند، باید از طریق شرکت در آزمون ترمیم معدل برای ایجاد سوابق تحصیلی برای خود اقدام نمایند و در نهایت کد سوابق تحصیلی دیپام کنکور 1404 خود را دریافت کرده و در زمان ثبت نام کنکور آن را وارد نمایند. 

 

بخوانید: ایجاد سوابق تحصیلی

 

 

زمان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ۱۴۰۴

با توجه به زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ که در آبان و فروردین ماه می باشد، تمامی داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم، می توانند پیش از آغاز ثبت نام کنکور و اعلام اطلاعیه از سوی مدرسه در حال تحصیل، برای دانش آموزان سال دوازدهم کدسوابق تحصیلی دیپلم خود را از سایت مای مدیو دریافت نمایند. 

همه داوطلبان باید در زمان ثبت نام کنکور کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ خود را وارد نمایند. دانش آموزان سال دوازدهم در زمان انتخاب رشته می تواند کدسوابق را دریافت و وارد نمایند.

دانش آموزانی که هم اکنون در حال تحصیل هستند و تاریخ دریافت مدرک دیپلم آن ها خرداد ماه 1404 می باشد، باید در تیر ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نمرات خود را تایید کنند. اما فارغ التحصیلان پایه دوازدهم در همان زمان ثبت نام باید کد سوابق‌تحصیلی خود را دریافت و در فرم ثبت نام درج کنند.

داوطلبان نظام قدیم علاوه بر سوابق‌تحصیلی دیپلم خود باید کدسوابق تحصیلی مدرک پیش‌دانشگاهی خود را نیز از سایت my.medu.ir دریافت کرده و آن را وارد کنند. چنانچه در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1404 موفق به دریافت و درج کدسوابق تحصیلی دیپلم و پیش‌۳دانشگاهی خود نشدید، می‌توانید در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کد خود را در فرم ثبت نام درج و ویرایش نمایند. 

بخوانید: کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم

 

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴

تمامی داوطلبان مشمول دریافت کدسوابق تحصیلی از چندین طریق می توانند کدسوابق تحصیلی خود را دریافت کنند. در ادامه راه های دریافت کدسوابق تحصیلی شرح خواهیم داد و راهنمای تصویری هر یک از سامانه ها را قرار داده ایم.

دانلود کنید: دفترچه ثبت نام کنکور

❌❌ امکان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ از طریق سایت سنجش و دیپ کد و همه سایت ها غیر فعال می باشد و داوطلبان فقط باید از طریق سایت مای مدیو اقدام به دریافت کد نمایند. ❌❌

 

از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش تمامی داوطلبان می توانند کد سوابق تحصیلی خود را از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت نمایند که در ادامه راهنمای تصویری گام به گام به گام را شرح داده‌ایم.

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنید. 

ورود مستقیم به سایت

2️⃣ در کادر های زیر شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. چنانچه شناسه کاربری و مرز عبور خود را نمی دانید بر روی گزینه ورود از طریق دولت من کلیک کنید.

 

3️⃣شماره موبایل خود و کد امینتی را در کادر وارد کنید. 

 

 

4️⃣ رمز یکبار مصرف ارسال شده به تلفن خود را در کادر درج نمایید. 

 

 

5️⃣ بر روی گزینه وزارت آموزش و پروش کلیک نمایید و پس از انتقال به سایت مای مدیو کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنید. 

 

 

6️⃣ بر روی گزینه سوابق تحصیلی در صحفه اصلی کلیک کنید.

 

 

7️⃣ حال می‌توانید کد سوابق‌تحصیلی را مشاهده کنید.

 

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ 

 

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سوابق‌تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ داوطلبان باید از نحوه دریافت کد سوابق‌تحصیلی کنکور ۱۴۰۴ اطلاع داشته باشند و آن را در فرم ثبت نام خود وارد نمایند. بدون درج صحیح کد سوابق تحصیلی  دیپلم کنکور 1404 شانس موفقیت شما در کنکور بسیار کاهش می یابد. داوطلبانی که سوابق تحصیلی ندارند نیز باید از طریق آزمون ترمیم معدل برای خود سابقه تحصیلی ایجاد کنند. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کلیک کنید.

 

بخوانید: تاثیر معدل در کنکور

 

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت کدسوابق تحصیلی

داوطلبانی که قصد دریافت کد سوابق تحصیلی خود را دارند باید به سایت مای مدیو در پایین مراجعه کرده و پس از وارد کردن مدارک و اطلاعات خود، کد را دریافت نمایند. مدارک مورد نیاز برای دریافت کدسوابق تحصیلی به شرح زیر می‌باشد. 

✅کد ملی و شماره سریال شناسنامه

✅تاریخ تولد

✅کد مدرسه

✅کد منطقه شهرداری مدرسه

✅پایه تحصیلی

✅اطلاعات شناسنامه 

در صورتی که پیرامون دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور ۱۴۰۴ سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل کو استفاده کنید و سوالات خود را از برترین مشاوران مجموعه دانتل کو بپرسید.

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? کانال اخبار تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان برای دریافت کد‌سوابق دیپلم بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

    دریافت کد از طریق سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی ” my.medu.ir ” امکان پذیر می باشد.

  2. چه کسانی مشمول دریافت کدسوابق تحصیلی می باشند؟

    تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری مشمول دریافت کد سوابق تحصیلی می‌باشند.

  3. نحوه دریافت کدسوابق تحصیلی به چه صورت است؟

    نحوه دریافت کد از طریق سایت my.medu.ir را در متن مقاله شرح داده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: کد سوابق تحصیلی کنکور

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.