یکشنبه ۱۵ مهر ۰۳

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ چه زمانی است

۱ بازديد

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ در تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری می باشد.  با توجه به تغییرات در پذیرش دانشگاه تربیت معلم و برگزاری آزمون اختصاصی، بسیاری از داوطلبان در مورد ثبت نام این آزمون دچار ابهام و سردرگمی شده اند. ثبت نام فرهنگیان به صورت همزمان به ثبت نام کنکور سراسری انجام می شود. داوطلبان در این زمان باید به سایت سنجش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. با توجه به اهمیت زمانبندی در ثبت نام کنکور فرهنگیان در این مطلب به بررسی کامل جزییات مربوط به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

فهرست مطالب

  • زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴
  • تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404
    • زمان ویرایش فرم
    • مشاوره زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404
    • سوالات متداول

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

هر ساله زمان ثبت نام کنکور دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت سنجش به داوطلبان این آزمون اعلام می شود. تمامی داوطلبان پس از اطلاع از جزییات ثبت نام می توانند با توحه به جدول زمانبندی برای ثبت نام اینترنتی خود در سایت سنجش اقدام نمایند. 

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه می باشد.

ثبت نام کنکور اختصاصی تربیت معلم به صورت همزمان با ثبت نام کنکور سراسری انجام می شود. طبق اطلاعیه های منتشر شده، تاریخ ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 از 20 تا 26 آبان ماه می باشد. در صورتی که تغییری در جدول زمانبندی ثبت نام اعمال شود، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

بخوانید: ثبت نام دانشگاه فرهگیان ۱۴۰۴

 

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404

همانطور که گفته شد هر ساله ثبت نام کنکور فرهنگیان در زمان مشخصی انجام می شود. با این حال در هر سال برخی از داوطلبان موفق به نام نویسی در زمان تعیین شده نمی شوند. سازمان سنجش این مساله را مد نظر قرار داده است و  زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ را در هر سال تمدید خواهد کرد. 

تاکنون اطلاعیه ای در زمان تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 اعلام نشده است.

زمان ثبت‌نام معمولا برای چند روز تمدید می شود تا داوطلبان متاخر نیز آخرین شانس خود برای نام نویسی کنکور فرهنگیان را داشته باشند. در صورت از دست دادن ثبت نام در بازه زمانی تمدید شده دیگر به هیچ عنوان امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. 

هنوز زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام کنکور فرهنگیان اعلام نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این قسمت قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی ثبت نام می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? کانال اخبار تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

زمان ویرایش فرم

درج صحیح اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور فرهنگیان بسیار حائز اهمیت است به طوری که هرگونه اشتباه در درج اطلاعات منجر به محرومیت داوطلب از ادامه مسیر خواهد شد و حتی در صورت قبولی در دانشگاه نیز قبولی او لغو خواهد شد. 

با توجه به حساسیت بسیار زیاد بر روی صحت اطلاعات وارد شده، سازمان سنجش زمان هایی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی در نظر گرفته است. داوطلبان می توانند پس از ثبت نام کنکور خود تا آخرین زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام مجددا وارد فرم ثبت نامی خود شده و اطلاعات را ویرایش نمایند. 

علاوه بر زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین زمان اعلام نتایج نیز می توان نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت نامی کنکور تربیت معلم اقدام کرد. 

 

 

مشاوره زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404

داوطلبانی که در زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نام نویسی کرده و در آزمون شرکت کرده اند، در صورت کسب تراز لازم باید در مصاحبه حضوری این دانشگاه نیز شرکت نمایند. داوطلبانی که به صورت نهایی در این دانشگاه پذیرش شده باشند، امکان انتخاب رشته کنکور سراسری را نخواهند داشت. 

در صورتی که داوطلبی موفق به قبولی در این دانشگاه نشده باشد، می تواند شانس خود را برای پذیرش در تکمیل ظرفیت فرهنگیان نیز امتحان کند. داوطلبانی که شرایط ثبت نام کنکور فرهنگیان را ندارند نیز می توانند از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد این حرفه شوند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده  و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

بخوانید: سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور فرهنگیان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 چه تاریخی است؟

    ثبت نام آزمون فرهنگیان در سال جاری از ۲۰ آبان شروع شده و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد یافت. 

  2. آیا زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان تمدید می شود؟

    بله هر ساله زمان ثبت نام برای چند روز تمدید خواهد شد. 

  3. در چه تاریخی می توان برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور فرهنگیان اقدام کرد؟

    داوطلبان در زمان ثبت نام و تمدید مهلت، دریافت کارت ورود به جلسه و در زمان اعلام نتایج می توانند برای اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند. 

 

منبع: زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.