یکشنبه ۱۵ مهر ۰۳

امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران چیست

۱ بازديد

امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران هر ساله اقدام به پذیرش سرباز امریه کرده و مشمولان واجد شرایط را جذب می کند. گذراندن خدمت در این سازمان مزایای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها امکان استخدام در سازمان های مرتبط پس از پایان خدمت می باشد. جزییات ثبت نامی این امریه بسیار حائز اهمیت است چراکه هرگونه اشتباه در این موارد منجر به لغو درخواست متقاضی خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل جزییات امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

فهرست مطالب

  • امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران
  • مزایای امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران
  • زمان ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران
    • سایت ثبت نام امریه ایرانداک
  • شرایط امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران
    • شرایط عمومی
    • شرایط اختصاصی
    • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه ایرانداک
  • لیست رشته های امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران
  • نحوه ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران
    • مشاوره امریه سربازی
    • سوالات متداول

امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

یکی از ارگان های پذیرنده سرباز امریه، پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران است که با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله نیروی امریه پذیرش می کند. این امریه با عنوان امریه ایرانداک نیز شناخته می شود. 

متقاضیانی که قصد پذیرش در این امریه را دارند، باید شرایط لازم را دارا بوده و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به نام نویسی امریه اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل تمامی جزییات مربوط به امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران خواهیم پرداخت. 

 

مزایای امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

امریه ایرانداک یکی از امریه های پرطرفدار است که بسیاری از مشمولان برای پذیرش در آن درخواست می دهند. این افزایش تقاضا به دلیل مزایای زیاد این امریه است. برخی از مهم ترین مزایای امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران به شرح موارد زیر می باشد. 

✅ مشمولان می توانند در پروژه های بسیار چالش بر انگیز در زمینه فناوری اطلاعات شرکت داشته و تجربه علمی زیادی به دست آورند. 

‌✅ در این امریه افراد می توانند در دوره های آموزشی و کارگاه های علمی شرکت کرده و در این زمینه مهارت های تخصصی را به دست آورند. 

✅ افراد پس از شرکت در این امریه می توانند به منابع علمی و جدید ترین پژوهش ها دسترسی داشته و از آخرین تکنولوژی ها مطلع شوند. 

‌✅ می توان با افراد متخصص در زمینه فناوری اطلاعات ارتباط برقرار کرد و شبکه ارتباطی قوی با متخصصان این حوزه برقرار نمود. 

✅ پس از پایان امریه می توان با توجه به توانایی های به دست آمده در پژوهشگاه ها یا سایر سازمان های مرتبط با فناوری اطلاعات استخدام شد. 

 

زمان ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران هر ساله با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط به جامعه و ضنعت وزارت علوم نیروی امریه پذیرش می کند. مشمولانی که علاقه مند به پذیرش در این امریه می باشند، باید از جزییات مربوط به زمانبندی ثبت نام مطلع شده و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. 

طبق اطلاعیه ها افرادی که زمان اعزام شان اول شهریور ماه ۱۴۰۳ است، می توانند تا سه ماه قبل از رسیدن زمان اعزام نسبت به نام نویسی اقدام کنند. زمانبندی ثبت نام تمدید نخواهد شد و مشمولان واجد شرایط باید هر چه سریع تر نام نویسی خود را انجام دهند. در صورت تغییر در زمان بندی ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت ثبت نام امریه ایرانداک

ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات‌ایران به صورت اینترنتی می باشد و مشمولان باید از طریق سایت ثبت نام خود را در زمان تعیین شده انجام دهند. سامانه امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران سایت جدب امریه وزارت علوم می باشد. این سامانه با آدرس amriye.msrt.ir در دسترس مشمولان می باشد. 

در این سامانه دو بخش وجود دارد که از آن ها می تواند به سامانه جذب امریه مرکز جذب اعضای هیات علمی و سامانه جذب امریه ارتباط با جامعه و صنعت اشاره کرد. مشمولان با توجه به وضعیت و درخواست خود می توانند وارد هر یک از این دو بخش شده و ضمن اطلاع از جزییات و دستورالعمل های ثبت نام، نام نویسی خود را انجام دهند.

در صورتی که برای ورود به سامانه و یا ورود به هر یک از بخش های سایت با مشکل یا ابهامی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

شرایط امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

افرادی که قصد ثبت نام امریه ایرانداک را دارند، باید در زمان تعیین شده به سامانه amriye.msrt.ir مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. مشمولان تنها در صورتی می توانند در این امریه ثبت نام کنند که واجد تمامی شرایط گفته شده باشند. این امریه شرایط عمومی و اختصاصی دارد که برخی از مهم ترین آن ها به شرح موارد زیر می باشند. 

 

شرایط عمومی

یکسری شرایط برای تمامی متقاضیان امریه سربازی ایرانداک در نظر گرفته شده است که شرایط عمومی هستند و برای تمامی متقاضیان یکسان می باشد. مشمولان باید تمامی شرایط عمومی را دارا باشند تا درخواست آنان مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. 

✅ ایمان به دین اسلام و یا ادیان رسمی و مورد تایید در قانون اساسی

‌✅ ایمان به ولایت فقیه و قوانین مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

✅ نداشتن اعتیاد به مشروبات الکلی، دخانیات و یا موارد مخدر

✅ نداشتن سابقه کیفری

✅ برخورداری از سلامت جسمانی و روانی

علاوه بر موارد گفته شده در بالا که باید به طور کامل وجود داشته باشد، شرایط عمومی دیگری نیز برای ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران در نظر گرفته شده است که مشمولان باید حداقل یکی از این شرایط را داشته باشند. این شرایط به شرح زیر هستند. 

‌✅ تاهل

‌‌✅ معاف بودن از رزم

‌✅ داشتن سهمیه ایثارگران

‌‌✅ افراد تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باشند. 

‌‌✅ حدافل ۶ ماه عضویت در پایگاه های بسیج

‌‌‍✅‌ ایتام

‌✅ حافظان و قاریان قرآن کریم، استعدادهای برتر و نخبگان

 

شرایط اختصاصی

علاوه بر موارد گفته شده در بالا شرایط اختصاصی نیز برای ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران در نظر گرفته شده است. این شرایط برای تمامی داوطلبان یکسان نیست و با توجه به رشته تحصیلی متقاضیان متفاوت خواهد بود. برخی از این شرایط اختصاصی به شرح موارد زیر هستند. 

‌✅ داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد

‌‌✅ تحصیل در یکی از رشته های ارایه شده در امریه ایرانداک

‌✅ تسلط کامل به مباحث مربوط به رشته تحصیلی فرد

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه ایرانداک

مشمولانی که قصد پذیرش در امریه ایرانداک را دارند، باید تمامی مراحل ثبت نام این امریه را به طور کامل انجام دهند. در طی مراحل ثبت نام، مشمولان بایستی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را نیز ارائه دهند. این مدارک باید توسط متقاضی در سامانه بارگزاری شود. مدارک لازم برای ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران به شرح موارد زیر می باشند. 

???? عکس 4*3 گرفته شده در سال جاری به صورت اسکن شده با فرمت png

‌???? صفحه اول و دوم شناسنامه به صورت اسکن شده

???? عکس پشت و روی کارت ملی

‌???? آخرین مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که معدل بر روی آن درج شده باشد. 

???? برگه اعزام به خدمت

‌???? مدارک مرتبط با شرایط عمومی و اختصاصی گفته شده

???? مدارک عائله تحت تکلف (در صورت داشتن)

‌???? رزومه 

 

لیست رشته های امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

افرادی که علاقه مند به گذراندن خدمت خود در امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات‌ایران می باشند، باید شرایط لازم برای ثبت نام این امریه را دارا باشند. همچنین بودن محل خدمت در استان محل زندگی مشمولان شانس پذیرش این افراد به عنوان کارمند در سازمان را افزایش خواهد داد. 

همانطور که گفته شد یکی از شرایط ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز وزارت علوم می باشد. تنها افرادی مجاز به ثبت درخواست هستند که رشته تحصیلی آن ها جز رشته ها ارائه شده برای پذیرش امریه باشد. از رشته های مورد نیاز امریه ایرانداک می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

فناوری اطلاعاتمهندسی کامپیوتر

مهندسی نفتعلوم کامپیوتر

مهندسی برقمهندسی عمران

مهندسی پزشکیمهندسی صنایع

مهندسی مکانیکمهندسی معماری

شیمی مهندسی شیمی

زبان انگلیسیزیست شناسی

روانشناسیجامعه شناسی

حقوقبیوتکنولوژی و اصلاح نباتات

رشته های مدیریت (مدیریت صنعتی، گردشگری و غیره)

در صورتی که رشته تحصیلی متقاضیان یکی از رشته های گفته شده در بالا نباشد، امکان ثبت نام در امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران برای شان وجود نخواهد داشت و باید شانس خود را برای پذیرش در دیگر امریه های سربازی امتحان کنند. در این صورت می توانید برای انتخاب بهترین امریه متناسب با شرایط خود از مشاوران دانتل کو کمک بگیرید. 

 

نحوه ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

مشمولانی که قصد ثبت نام امریه ایرانداک را دارند، باید به صورت اینترنتی نام نویسی خود را انجام دهند و امکان ثبت نام به صورت حضوری وجود ندارد. تمامی متقاضیان باید برای ثبت نام خود به سامانه amriye.msrt.ir مراجعه نمایند. نحوه ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس amriye.msrt.ir وارد سایت شوید. 

 

 

2️⃣ بر روی گزینه سامانه جذب امریه ارتباط با جامعه و صنعت کلیک کنید. 

3️⃣ گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. 

4️⃣ اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و گزینه ثبت نام را بفشارید. 

5️⃣ گزینه ثبت نام در فراخوان را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. 

6️⃣ در صورت داشتن افراد تحت تکفل باید اطلاعات آن ها را در صفجه بعدی وارد کنید. 

7️⃣ در مرحله بعدی عکس و مدارک خود را بارگزاری نمایید. 

8️⃣ در نهایت ثبت نام شما تکمیل شده و مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت. 

 

مشاوره امریه سربازی

ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران شرایط مشخصی دارد که افراد واجد شرایط می توانند ثبت نام نمایند. داشتن مدرک تحصیلی ارشد تا دکتری از مهم ترین شرایط ثبت نام می باشد. همچنین مشمولان باید مهارت های مرتبط با رشته تحصیلی خود را نیز دارا باشند. 

اولویت پذیرش با افراد بومی است و اگر محل زندگی شما خارج از منطقه سازمان مورد نظر باشد، شانس کمی برای پذیرش خواهید داشت. در صورت زیاد بودن متقاضیان، افراد با توجه به تاریخ اعزام، معدل بالا و داشتن مهارت های خاص اولویت بندی شده و پذیرش می شوند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران و کارشناسان این حوزه صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات‌ایران می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. شرایط ثبت نام امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام امریه ایرانداک توضیح داده شده است. 

  2. آیا با مدرک کارشناسی نیز می توان برای امریه امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران ثبت نام کرد؟

    خیر داشتن مدرک حداقل کارشناسی ارشد برای ثبت نام این امریه الزامی است. 

  3. برای ثبت نام امریه ایرانداک چه باید کرد؟

    ثبت نام این امریه به صورت اینترنتی و از طریق سامانه amriye.msrt.ir انجام می شود. 

 

منبع: امریه پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.